گلایه‌های امید جهان از مسئولان / حال موسیقی کشور خوب نیست

خواننده و آهنگساز کشورمان گفت: متاسفانه با وجود اینکه موسیقی در کشور ما پوست‌اندازی شده اما حال و روز خوبی ندارد.

امید جهان خواننده و آهنگساز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت توجه نوجوانان و جوانان به موسیقی‌های نابهنجار اظهار کرد: یکی از مسائلی که منجر به این مسئله شده دسترسی راحت به ماهواره و دنیای مجازی توسط بچه‌های دهه ۸۰ و ۹۰ است، متاسفانه موسیقی‌هایی که از این طریق به گوش می‌رسند بدون هیچ گونه ممیزی ارائه می‌شوند.

وی ادامه داد: کشور ما دارای موسیقی خوبی است اما مسئله‌ای که در این بین وجود دارد این است که آن سبک از موسیقی با یک سری اهرم‌هایی ارائه می شوند که باعث جذابیت می‌شود البته باید به این نکته هم اشاره کرد که این سبک از موسیقی مقطعی بوده و دوام چندانی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

چرا گوش جوانان به موسیقی مبتذل عادت کرده است؟ / افول از حافظ و سعدی به ناسزا در شعر

جهان در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید حمایت بیشتری از خواننده‌های داخل کشور داشته باشند، گفت: خواننده های داخل کشور کبه اندازه خارج‌نشین ها آزادی ندارند و تا حد بسیار زیادی دستشان بسته است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه موسیقی در کشور ما پوست‌اندازی شده اما حال و روز خوبی ندارد، که آن هم به دلیل حضور یک سری افراد نابلد در راس امور است و من معتقدم که هر کسی باید در جای خود قرار بگیرد البته سبکی که من دنبال می‌کنم موسیقی محلی جنوب کشور است و هیچ ادعایی در زمینه موسیقی ندارم اما اصل درست این است که مسئولان و کارشناسان فکری به حال موسیقی کشور بکنند.

خواننده و آهنگساز کشورمان عنوان کرد: اوضاع موسیقی به‌گونه‌ای شده که امروز به یک ترانه گوش می‌دهیم اما دو هفته دیگر نیست. امروز یک خواننده می‌خواند اما یک سال دیگر تصمیم می‌گیرند که دیگر نباشد این گونه مسائل است که به این اوضاع بد دامن زده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =