بورس صعودی شد/ اصلاح بازار بعد از یک عقب‌گرد

بازار سرمایه در هفته گذشته نوسان‌های بسیاری را تجربه کرد و طبق پیش‌بینی کارشناسان بورس، یک افت اندک را تجربه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته‌ای که گذشت بپردازیم.

بیشتر بخوانید

بازار سرمایه باز هم صعودی می‌‍شود؟

شاخص کل بورس روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در پایان جریان دادوستدها با رشد ۱۴۰۷۸.۰۰ هزار واحدی به ۱,۵۴۳,۷۹۶.۱۵ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۸۴۹.۱۶ واحدی به ۴۲۶,۳۲۲.۹۸ هزار واحد رسید.

روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت هم شاخص کل با رشد ۹۱۵۰.۳۹ هزار واحدی به ۱,۵۵۲,۹۹۸.۲۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۶۹۳.۹۱ واحدی به ۴۲۹,۰۱۲.۷۹  هزار واحد رسید.

اما روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت هم در پایان جریان دادوستدهای بازار با افت ۱۲۹۰۱.۱۲ هزار واحدی به ۱,۵۴۰,۱۴۱.۱۲ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲۲۱۰.۲۷  واحدی به ۴۲۶,۸۰۱.۵۴ هزار واحد رسید.

روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت هم در پایان جریان دادوستدهای بازار سرمایه با افت ۵۶۸.۳۰ هزار واحدی به ۱,۵۳۹,۵۳۰.۷۷ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۰۷۶.۷۷  واحدی به ۴۲۸,۸۶۹.۲۹  هزار واحد رسید.

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت بازار دوباره به روال صعودی قبل بازگشت و توانست در پایان معاملات به یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد برسد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیاری از فعالان بازار سرمایه معتقدند که شاخص کل تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد هم بالا خواهد رفت. پیش از این یکی از کارشناسان بورس به ایسکانیوز گفته بود که  ممکن است از نظر زمانی بین ۳ تا ۵ روز اصلاح در شاخص را شاهد باشیم یا اینکه به صورت گذرا منفی‌های اندک داشته باشیم. همین اتفاق در روز سه‌شنبه افتاد اما بازار دوباره به روال مثبت و سبزپوشی خود بازگشت.

کد خبر: 1140068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =