اعتراف ارتش اسرائیل به قتل خبرنگار الجزیره

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از انجام تحقیقاتی درباره کشته‌شدن خبرنگار شبکه الجزیره در شهر جنین، اعتراف کرد که او با گلوله‌های نظامیان صهیونیست ترور شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، علی‌رغم ادعاهای مقامات ارشد رژیم موقت صهیونیستی مبنی بر مقصر بودن فلسطینی‌ها در کشته‌شدن «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره، ارتش این رژیم به دست داشتن در این جنایت اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

لحظه شهادت خبرنگار الجزیره + فیلم کامل

روزنامه «هاآرتص» بامداد پنجشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از انجام تحقیقاتی درباره ترور ابوعاقله، اذعان کرد که گلوله‌های نظامیان صهیونیست باعث شهادت وی شدند.

طبق این گزارش، بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که یکی از نظامیان یگان مخفی «دوفدیوان» در فاصله ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری محل شهادت ابوعاقله مستقر شده و طی عملیات نظامی ده‌ها گلوله به محل حضور وی نظر شلیک کردند.

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی مدعی شد که نظامیان یگان دوفدیوان تیراندازی به سمت خبرنگار الجزیره را رد کرده‌اند، اما این احتمال را می‌دهد که او به‌طور تصادفی با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفته شده باشد.

هاآرتص در ادامه گزارش داد:‌ «برخی از گلوله‌های شلیک شده توسط سربازان یگان دوفدیوان به سمت شمال محلی که شیرین ابوعاقله حضور داشت، برخورد کردند».

این روزنامه همچنین نوشت که طبق تحقیقات ارتش اسرائیل، گلوله‌ای که به شیرین اصابت کرده با کالیبر ۵.۵۶ میلی‌متر بود که از اسلحه «اِم۱۶» متعلق به نظامیان صهیونیست شلیک شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در یورش به جنین در کرانه باختری ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند.

وزارت خارجه آمریکا و سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار انجام تحقیقات کامل در ماجرای شهادت خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1140177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =