دلارفروشان فردوسی: دلار برای فروش نداریم/ صف خرید و فروش برچیده شد 

در حالی که صف خرید و فروش دلار از بازار ارز برچیده شده، مشاهدات میدانی ایسکانیوز نشان می‌دهد که فروش دلار به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، بعد از آنکه دولت سیزدهم اقدام به حذف ارز ۴۲۰۰ و توزیع یارانه معیشتی جدید کرد، برخی گزارش‌ها نشان از صف‌های طولانی در بازار آزاد ارز داشت. روز گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نشان می‌داد مشتریان ارز برای خرید یا فروش دلار وارد بازار شده و با صف‌های طولانی روبرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید

التهاب‌های ارزی به زودی مرتفع می‌شود

هرچند که به نظر می‌رسد این صف‌ها امروز قدری کوتاه شده و بازار دوباره به روال گذشته خود بازگشته است. مشاهدات خبرنگار ایسکانیوز از صرافی‌های میدان فردوسی نشان می‌دهد که هیچ صفی در بازار نیست و در آخرین روز معاملاتی بازار آزاد، آدمش نسبی به این بازار بازگشته است. 

با این وجود، نکته مهم نبود دلار برای فروش به مشتریان است. بسیاری از فروشنده‌ها به ایسکانیوز عنوان کردند که دلاری برای فروش ندارند و به دلیل ثبات نداشتن بازار منتظر قطعی شدن بازار هستند.

صفر شدن فروش در بازار ارز در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد به ۳۰ هزار تومان رسیده است. نرخ خرید هم تقریبا در همین حدود است. برخی فعالان بازار معتقدند که قیمت ارز هنوز در نوسان است و نمیی‌توان به قیمت نهایی آن مطمئن بود.

کد خبر: 1140192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =