مرغ از شنبه با قیمت جدید عرضه خواهد شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران با بیان اینکه کمبودی در بازار مرغ نداریم، گفت: افزایش تقاضا، عرضه را با مشکل روبه‌رو کرده است و از روز شنبه گوشت مرغ با قیمت های جدید عرضه می‌شود.

حبیب اسدالله نژاد امروز (پنجشنبه) افزود: مرغ زنده و گوشت گرم مرغ مورد نیاز تهران از  استان‌های شمالی طبق روال گذشته ارسال شده و در ارسال مرغ مشکلی نیست، اما افزایش تقاضا و انحراف در توزیع در برخی فروشگاه ها و مراکز عرضه ممکن است اتفاق افتاده باشد. 

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی اظهار داشت: مردم از اول صبح تقاضا داشتند، حجم تقاضا نسبت به روزهای قبل افزایش پیدا کرده اما ممکن است برخی جاها مرغ‌ها را به صورت مستقیم به دست مصرف‌کنندگان نرسانده باشند وگرنه تامین مرغ تهران از طریق استان های معین طبق روال گذشته انجام شده است.

وی تصریح‌کرد: از روز شنبه ما در بحث تنظیم بازار مرغ تهران مشکلی نخواهیم داشت و مرغ با نرخ مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان  عرضه خواهد شد. 

اسدالله نژاد گفت: هنوز قیمت مرغ زنده مصوب نشده، اما نزدیک به ۴۱ هزار تومان تخمین زده شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمبود در بخش تولید نداریم، افزود: گوشت مرغ از روز شنبه با نرخ های جدید به بازار عرضه می شود.

لزوم تامین مرغ‌ با توجه به تامین نهاده‌ها با قیمت‌های دولتی 

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی بیان‌داشت: روز گذشته نیز در نامه ای از تولیدکنندگان مرغ گوشتی خواستیم تا گوشت مرغ مورد نیاز بازار همچون روال گذشته تامین شود، زیرا مرغدارانی که تا ۱۴ اردیبهشت ماه اقدام به جوجه ریزی کرده اند نهاده مورد نیاز خود را با قیمت دولتی دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، در نامه یاد شده آمده است: نظر به شرایط حساس کنونی و ضرورت تامین مرغ مورد نیاز کشور توسط مرغداران، با عنایت به اینکه دولت نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری را تا جوجه ریزی مورخه ۱۴ اردیبهشت سال جاری تامین کرده، خواهشمند است با همکاری مرغداران کشور که همواره در صحنه تولید با وجود همه مشکلات و کاستی ها حضور پررنگی داشته اند، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مرغ مورد نیاز بازار (بدون توجه به شرایط و جو احساسی چند روز اخیر که ناشی از اعلام اصلاح نظام یارانه و اثرات روانی ناشی از انتشار فهرست قیمت غیر رسمی قیمت برخی از محصولات بعد از آزادسازی است) تامین شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهرام IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 0
      عمو یادگار خوابی یا بیدار