قنبرپور: پرسپولیسی‌ها بدانند میراث‌دار چه بزرگانی هستند

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: فدراسیون خاصی داریم که یا خیلی آرام حرکت می‌کند یا بسیار با عجله. از سوی دیگر با توجه به نزدیک شدن به پایان لیگ، حضور سرمربی تیم ملی در ایران ضروری است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مصطفی قنبرپور، درباره روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم‌هایی که به جام‌جهانی راه یافته‌اند، باید برنامه دقیق و مدونی داشته باشند و اگر صادقانه بگویم‌، فدراسیون خاصی داریم که یا خیلی آرام حرکت می‌کند یا بسیار با عجله. زمان آن رسیده که برنامه درستی را برای آماده‌سازی تیم ملی و دیدارهای تدارکاتی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

حمیدی: نکونام می‌تواند تضمینی برای آینده تیم ملی باشد

وی ادامه داد: حضور «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی در روزهای پایانی لیگ و همچنین برای برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای تیم ملی در کشور ضروری است. از سوی دیگر اینگونه هم نیست که سرمربی بدون هماهنگی با مسئولان فدراسیون به کشورش رفته باشد و دلیل اینکه چرا سرمربی تیم ملی در این شرایط در ایران نیست را باید از مدیران فدراسیون بپرسیم. اما حضور وی باعث دلگرمی بازیکنان می‌شود و برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌ ضروری است.

قنبرپور همچنین گفت: ما همیشه کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهیم و نتیجه خوبی می‌گیریم. ایرانی‌ها همیشه شگفتی‌ساز بوده‌اند و به طور قطع می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب و داشتن دیدارهای تدارکاتی به مرحله بعد جام جهانی نیز صعود کنیم.

وی افزود: رقبای ما بازی‌های دوستانه با تیم‌هایی مثل آلمان و ایتالیا را در برنامه کار خود دارند و ما هم باید سطح دیدارهای تدارکاتی را تا این حد بالا ببریم. فکر می‌کنم برنامه‌های خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است.

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس همچنین در خصوص شرایط سرخپوشان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اوضاع پرسپولیس حساس است؛ اما قهرمانی این تیم دور از دسترس نیست و البته پرسپولیس بازیکنانی مثل سید جلال حسینی را در اختیار دارد.

قنبرپور تصریح کرد: در این برهه زمانی نقش مربیان و کادر فنی بسیار پررنگ است، چرا که باید برای همه بازیکنان این مسئله را روشن کنند که فقط برای خوشحالی طرفداران بجنگند و هیچ چیز دیگری مهم‌تر از هواداران و مردم نیست. مدیران هم باید یادشان باشد که پشتیبانی مالی، ساق بازیکنان را تقویت می‌کند و مکمل انگیزه بازیکنان برای قهرمانی است.

وی درباره نقش‌آفرینی «شیرزاد تمیروف» بازیکن ازبکستانی پرسپولیس گفت: بازیکنانی که به پرسپولیس می‌آیند باید در شأن این تیم باشند. گاهی اوقات فوتبالیست‌های خوبی جذب می‌شوند اما نمی‌توانند آنطور که باید خودشان را نشان بدهند و عملکرد واقعی آنان دیده نمی‌شود. در کل بازیکنان پرسپولیس باید یادشان باشد که ادامه دهنده راه چه ستارگان و بزرگانی در این تیم هستند و میراث چه کسانی در اختیار آنها قرار گرفته است.

قنبرپور در خصوص شرایط اخلاقی بازیکنان و لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم روح ورزشی در فوتبال ما از بین رفته است و گاهی نکات اخلاقی بین ورزشکاران به شکل ناهنجاری دیده می‌شود. باید مثل گذشته فوتبال برای مردم شادی آفرین و مایه افتخار برای مردم و کشورمان باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =