زمان فرآیند ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی مشخص شد

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه فرایند ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: رقمی که از خانواده در پیش‌ثبت‌نام اخذ می‌شود به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری مدرسه است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی بر اساس هزینه‌هایی که یک مدرسه در سامانه مشارکت‌ها اعلام می‌کند و بر اساس الگویی که مصوبه شورای سیاست‌گذاری هست، مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

طرفداران توسعه مدارس غیرانتفاعی می‌خواهند دولتی‌ها از رقابت خارج شوند / عدالت آموزشی قربانی تعارض منافع

وی ادامه داد: در حال حاضر مدارس در حال وارد کردن اطلاعات‌شان در سامانه هستند که بعد از ورود اطلاعات به سامانه، رقم مشخص می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم فرایند ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی از نیمه خرداد ماه آغاز شود.

صالح درباره ثبت‌نام مدارس غیردولتی، گفت: یک ثبت‌نام رسمی در مدارس داریم که ابلاغیه وزارتخانه است و معمولا اوایل تابستان آغاز می‌شود اما در حال حاضر امکان پیش‌ثبت‌نام برای مدارس غیردولتی فراهم است.

وی درباره شهریه‌ای که مدارس غیردولتی برای پیش‌ثبت‌نام اخذ می‌کنند، افزود: رقمی که از خانواده در پیش‌ثبت‌نام اخذ می‌شود به صورت علی‌الحساب، شهریه سال جاری مدرسه است؛ چرا که هنوز شهریه‌ سال تحصیلی جدید اعلام نشده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی تصریح کرد: شهریه مدارس غیردولتی تولید کننده تورم نیست بلکه از دو شاخص هزینه حقوق پرسنل که معادل قانون کار است و هزینه‌های اجاره بهای ساختمان‌هاست، تأثیر می‌پذیرد.

منبع فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1140210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =