کنکور و آزمون| توزیع کارت کنکور ارشد از فردا/ کلید اولیه آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته فردا ۲۵ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته فردا ۲۵ اردیبهشت ماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. 

 داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۲۵ اردیبهشت ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت آزمون خود را پرینت بگیرند.  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کلید اولیه آزمون دستیاری امروز منتشر می‌شود

کلید اولیه چهل و نهمین آزمون دستیاری به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه منتشر می شود و داوطلبان از ساعت ۱۸ تا  دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی سؤال مورد اعتراض و رفرنس مورد نظر ارسال کنند تا به آن رسیدگی شود.

در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بوده و مدارک شان تکمیل بوده است. از میان ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر واجد شرایط، تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر معادل ۵۴ درصد از داوطلبان زن هستند.

 نتایج اولیه آزمون دستیاری نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود و پس از اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =