اطلاع‌رسانی به موقع دولت در حذف ارز دست اخلالگران اجتماعی را خالی می‌گذارد

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دولت در اجرای برنامه‌های اقتصادی دست اخلال‌گران و سوءاستفاده‌ها برای ایجاد التهاب در جامعه را می‌بندد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به اهمیت گفت‌وگو با مردم در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی اظهار کرد: اقتصاددانان و بسیاری از مردم به این مسئله اذعان دارند که دولت ناگزیر از پیشبرد بسته سیاست اقتصادی است؛ بنابراین اگر مردم پیش از عملیاتی شدن هر برنامه‌ای در جریان چرایی و چگونگی اجرای آن قرار گیرند با آن همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در گفت‌وگوی خود با مردم بسیار شفاف و صریح آنان را در جریان برنامه‌های دولت قرار داد که به نظرم کار مناسبی بود، افزود: نبود این گفت‌وگو و اطلاع‌رسانی سبب شد پیش از صحبت های رئیس جمهور فضا برای تخریب طرح و گسترش شایعات بی اساس فراهم شود که با حضور رئیس جمهور در تلویزیون این فضا به مقدار قابل توجهی فروکش کرد.

بیشتر بخوانید:

اطلاع رسانی درباره حذف ارز توسط معاون اول و وزرای دولت ادامه یابد 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تیم اطلاع رسانی دولت باید پیش از هر برنامه فضای جامعه را برای پذیرش آن آماده کند، خاطرنشان کرد: معتقدم با در جریان قرار دادن مردم برنامه حذف ارز ترجیحی بهتر از این می‌توانست اجرا شود. 

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون هم با یکی دو ماهی که دولت یارانه را در کارت‌های افراد واریز می‌کند و بعد از آن مهلت خواهد داشت برنامه‌ها را به صورت جدی به اجرا در آورد. 

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی پیاپی باید از اهم برنامه‌های دولت و تیم اطلاع رسانی باشد و دست سوءاستفاده‌گران برای اخلال در جامعه را می‌بندد و جلوی فضاسازی‌ها را می‌گیرد.

کد خبر: 1140371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =