زوج‌های دانشجو تسهیلات فرزندآوری دریافت خواهند کرد / توزیع چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد به خانواده‌های نیازمند

بنیاد ۱۵ خرداد در هفته ملی جمعیت تسهیلات فرزندآوری به زوج‌های دانشجو، پرداخت کرده و بسته‌های لبخند مادری به خانواده‌های نیازمند شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد تا دو سالگی توزیع خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در هفته ملی جمعیت برنامه‌های متنوعی را درخصوص اجرای سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

حذف متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن در صورت ارائه ندادن تعهدنامه

در راستای اهداف و مأموریت‌های تعریف شده در قانون جوانی جمعیت و همزمان با هفته ملی جمعیت برنامه‌های متنوعی در راستای فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

در ادامه آمده: از جمله برنامه‌های بنیاد ۱۵ خرداد در هفته ملی جمعیت، انعقاد تفاهمنامه با نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به منظور ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوج‌های دانشجو، برگزاری نشست خبری با موضوع معرفی اهداف و معرفی کارویژه‌های تعریف شده در رویداد ملی طراحی برای کودک، شروع توزیع بسته‌های لبخند مادری به خانواده‌های نیازمند شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد تا دو سالگی خواهد بود.

همچنین در این هفته رویدادی توسط بنیاد ۱۵ خرداد با موضوع جمعیت با حضور مدیران ارشد حوزه جمعیت در دولت و مجلس و با مشارکت فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

در جشنواره طراحی برای کودک نیز طراحان صنعتی فعال در این حوزه، ایده‌ها و طرح‌های اجرایی خود را برای طراحی منازل و وسایل زندگی خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در معرض قضاوت گروه داوری جشنواره قرار می‌دهند تا در مراحل بعد با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد این طرح‌ها اجرایی شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1140425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =