اعلام زمان برگزاری و ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۱

سخنگوی اسکودا از برگزاری آزمون وکالت در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند از ۲۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد نسبت به ثبت‌ نام در این آزمون اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ابراهیم کیانی سخنگو و نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) درباره زمان برگزاری آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سال جاری گفت:‌ فردا آگهی برگزاری آزمون وکالت را منتشر می‌کنیم و طبق این آگاهی، آزمون وکالت، ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود. بازه ثبت‌نام آزمون وکالت امسال نیز از ۲۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد است.

بیشتر بخوانید

آموخته‌های دانشگاهی لازم اما ناکافی است/ نیاز به تعریف کارآموزی‌های عملی در رشته حقوق

وی با بیان این‌که فعلا بر اساس «قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت» آگهی را منتشر می‌کنیم گفت: به محض اجرایی شدن قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، اطلاعیه تکمیلی را منتشر می‌کنیم. در آزمون امسال دو درس «متون فقه» و «حقوق اساسی» اضافه شده است. هم‌چنین ظرفیت استان‌هایی که زیر نظر کانون وکلای دادگستری مرکز بودند نیز به صورت جداگانه اعلام شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه نیز به تازگی اعلام کرده بود که زمینه برگزاری آزمون کانون وکلای دادگستری فراهم شده و این آزمون در چند ماه آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =