لیست رئال مادرید برای دیدار برابر کادیز منتشر شد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، بعد از مدت‌ها به میادین باز می‌گردد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز،  رئال مادرید که پیش از این قهرمانی خود در رقابت‌های لالیگا را قطعی کرده بود فردا شب در یک دیدار تشریفاتی دیگر از سری مسابقات هفته سی و هفتم مهمان کادیز رده هفدهمی است که برای بقا در لالیگا می‌جنگد.

بیشتر بخوانید

بنزما دومین گلزن رئال شد

بعد از اینکه خیال تیم کارلو آنچلوتی برای قهرمانی در لالیگا راحت شد حالا رئال مادرید تمام تمرکز خود را روی کسب نتیجه خوب و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است؛ جایی که آنها بازی فینال را دو هفته دیگر مقابل لیورپول برگزار خواهند کرد.

دقایقی پیش لیست رئال مادرید برای دیدار فردا شب برابر کادیز منتشر شد که نکته جالب توجه در رابطه با آن به بازگشت ادن هازارد برمی‌گردد. ستاره بلژیکی در هفته‌های اخیر ریکاوری خود را پشت سر گذاشته و حالا آماده بازگشت به میادین است. نکته قابل توجه دیگر این که آنچلوتی به برخی از ستاره‌های کلیدی خود از جمله تیبو کورتوا، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور استراحت داده است. لوکا مودریچ نیز به‌دلیل دریافت کارت زرد در بازی قبلی رئال محروم است.

گفتنی است؛ سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از این بازی نیز درباره هازارد گفته بود: "در مورد آینده با او حرف نزده‌ام ولی می‌دانم که هدفش ماندن است و انگیزه بسیار بالایی هم دارد چون شرایط در سه سال اخیر اصلا برایش خوب پیش نرفته است. ادن می‌خواهد خودش را ثابت کند. برنامه او روشن است، می‌خواهد بماند. به او فردا بازی خواهد رسید و فصل بعد نیز فرصت این را دارد که در میدان حاضر باشد. ما در تیم سیستم چرخشی خواهیم داشت. وقتی تیمی کامل در اختیار دارید، سیستم چرخشی اجتناب ناپذیر می‌شود و به همه باید فرصت برسد. فیکس شدن در تیمی مثل رئال برای همه سخت است. اینجا تعداد دقایق بازی مهم نیست و رودریگو نمونه خوبی برای این موضوع است. او امسال خیلی بازی نکرد ولی در بهترین مقطع و مهم‌ترین بازی‌ها، تفاوت‌ها را رقم زد."

انتهای پیام /

کد خبر: 1140438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =