رضایی: حواشی زیادی گریبان‌گیر پرسپولیس شد

پیشکسوت فوتبال گفت: حواشی زیادی گریبان‌گیر پرسپولیس شد و مصدومیت‌های بازیکنان پرسپولیس هم تاثیرگذار بود. همه این‌ها دست به دست هم داد که چنین نتایجی رقم بخورد و پرسپولیس قهرمانی را از بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رحمان رضایی درباره وضعیت لیگ برتر بیست‌ویکم فوتبال و قهرمانی استقلال اظهار کرد: لیگ با کیفیتی نبود و وضعیت قضاوت بازی‌ها بسیار بد بود. تیم‌های مدعی فقط استقلال و پرسپولیس بودند که از بقیه تیم‌ها فاصله داشتند. تیم‌های دیگر هم ضعیف جلو آمدند. استقلال و پرسپولیس رقابت تناتنگی داشتند و سپاهان هم با فاصله تعقیب می‌کرد. استقلال فصل را بدون شکست سپری کرد و این باعث شد که بهترین موقعیت را برای قهرمانی داشته باشد. تیمی که نبازد شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید:

عالمی: قهرمانی برازنده استقلال بود

او ادامه داد: هر تیمی که نبازد و در بازی‌های خانگی موفق باشد، احتمال قهرمانی‌اش همیشه وجود دارد. آن‌ها امسال در این لیگ با همین سیستم قهرمان شدند. استقلال از ابتدا هم نشان داد که به دنبال قهرمانی است. روند رو به رشد پرسپولیس بعد از داربی متوقف و از مسیر اصلی خودش منحرف شد. این شرایط از داربی شروع شد و بعد از آن هم مقابل صنعت نفت شکست خورد. این عملکرد باعث شد که فاصله بین استقلال و پرسپولیس بیشتر شود.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: حواشی زیادی گریبان‌گیر پرسپولیس شد و مصدومیت‌های بازیکنان پرسپولیس هم تاثیرگذار بود. همه این‌ها دست به دست هم داد که چنین نتایجی رقم بخورد و پرسپولیس قهرمانی را از بدهد. با این حال درباره لیگ کنونی باید بگویم چندان با کیفیت نبود و داوری‌ها نیز ضعیف بود و تیم‌ها گرفتار قضاوت داوران بودند.

او درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: نمی‌شود انتظار زیادی داشت چون شرایط خوبی در فدراسیون حاکم نیست. وضعیت بیشتر مهره‌های فدراسیون نامعلوم است و از این فدراسیون نتیجه درست و حسابی در نمی‌آید چون ثباتی وجود ندارد. همان انضباط اندکی هم که وجود داشت به هم خورد و دیگر شرایط خوبی حاکم نیست. این مساله بسیار به تیم ملی ضربه زده است و می‌بینیم چه تدارک ضعیفی برای تیم ملی دیده‌اند.

منبع:‌ ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =