ترفند خواندن پیام های حذف شده واتساپ بدون نیاز به برنامه

واتس آپ یک پیام رسان قوی است که کاربران زیادی دارد. ترفند هایی وجود دارد که برای کارکردن با این اپلیکیشن باید بلد باشید تا ارتباطتان راحت تر شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، واتساپ یک پیام رسان بسیار قوی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. فیسبوک دارنده این اپلیکیشن پیام رسان است و هر ماه بیش از یک و نیم میلیارد کاربر فعال در سطح جهان دارد که به طور منظم از آن برای انجام کارهای شان کمک می گیرند.

بیشتر بخوانید:

ترفند های کاربردی و بسیار مفید واتساپ

یکی از ویژگی های پایه این اپلیکیشن توانایی پاک کردن همه پیغام ها از جمله پیغام های خصوصی یا پیغام های داخل گروه می باشد. خیلی از افراد ترجیح می‌ دهند که همه پیام ها را به یکباره پاک کنند تا این که بخواهند آن ها را علامت دار کنند؛ به خاطر همین ممکن است که خیلی از شماها حین پاک کردن همه پیام ها متوجه شوید که تعدادی پیغام مهم داشته اید و اشتباها آن ها را هم پاک کرده اید و اکنون باید آن ها را ریکاوری کنید. 

چگونه پیام ها را ریکاوری کنیم؟

این روش برای اندروید مؤثر است و برای کسانی که آیفون دارند کاربردی ندارد. اول باید وارد مرورگر فایل روی گوشی موبایل شوید؛ سپس به قسمت واتساپ و بعد دیتا بیس مراجعه کنید. دیتا بیس همه فایل های بکاپ شده واتساپ را داخل خود دارد و آن ها را ذخیره می کند؛ سپس گزینه فایل msgstore.db.crypt۱۲ را انتخاب کنید و یک لمس بلند مدت و طولانی روی آن داشته باشید و بعد روی ویرایشِ نام بزنید.

اکنون باید نام آن را به msgstore_backup.db.crypt۱۲ تغییر دهید. نام فایل را عوض کنید تا از پاک شدن پیام جلوگیری شود. اکنون روی فایل بکاپ اخیر بزنید و نام آن را به msgstore.db.crypt۱۲ تغییر دهید.

حال گوگل درایو را روی گوشی موبایل باز کنید و روی منوی خط افقی در قسمت بالا گوشه و سمت راست بزنید. حال روی Backups ضربه بزنید و بکاپ واتساپ را پاک کنید. اکنون نصب واتساپ را غیر فعال کرده و دوباره آن را نصب کنید. دوباره فایل msgstore.db.crypt۱۲ را انتخاب کنید و روی بازیابی یا Restore ضربه بزنید تا عکس و پیام های شما بازیابی شود.

ریکاوری پیام ها از طریق بکاپ کلود یا ابر

خوشبختانه می‌ توانید این کار را از طریق کلود یا گوگل درایو هم انجام دهید. اول باید واتساپ را از روی گوشی اندروید و آیفون خود؛ حذف نصب کنید؛ سپس دوباره آن را نصب کرده و با همان شماره تلفن وارد واتساپ شوید. اکنون می توانید پیام ها را از گوگل درایو یا کلود دوباره بازیابی کنید. روی بازیابی ضربه بزنید تا فرایند انجام کار آغاز گردد. پیام های شما اکنون بازیابی شده است و باید به این نکته توجه کنید که اگر پیام ها بعد از این از بین بروند، دیگر نمی توانید آن ها را بازیابی کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =