ترین‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند

با پایان مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، بهترین‌های هر بخش مشخص شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدارها استقلال تهران موفق شد، فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد. پرسپولیس تهران نیز در سیرجان مغلوب سپاهان اصفهان شد.

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر پس از پایان هفته بیست و هفتم

نتایج مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

هوادار تهران یک - فجر سپاسی شیراز صفر

شهرخودرو مشهد یک - پیکان تهران یک

آلومینیوم اراک ۲ - صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک - گل گهر سیرجان ۲

فولاد خوزستان یک - استقلال تهران ۲

نفت مسجد سلیمان یک - نساجی مازندران یک

ذوب آهن اصفهان صفر - تراکتور تبریز صفر

پرسپولیس تهران یک  - سپاهان اصفهان ۲

تیم هفته: سپاهان اصفهان

سپاهانی‌ها در دیدار مقابل پرسپولیس  در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودند. آن ها در دقیقه ۳۶ توسط محمد نژاد مهدی به گل رسیدند و نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شدند.

در دقیقه ۴۸  نیمه دوم سجاد شهباز زاده موفق شد گل دوم سپاهان را وارد دروازه سرخپوشان پایتخت کند.

در ادامه پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی روی دروازه سپاهان ترتیب داد و علی نعمتی نیز در دقیقه ۸۴ موفق شد با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

سپاهانی ها در نیمه دوم روی ضد حملات می توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند، اما بازیکنان این تیم با دقتی موقعیت ها را از دست دادند. شاگردان نوید کیا ضمن پیروزی مقابل پرسپولیس فاصله امتیازی خودشان را با این تیم نیز به ۲ امتیاز کاهش دادند.

سپاهان هم اکنون با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

مربی هفته: فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، پس از مدت‌ها توانست فولاد خوزستان را در اهواز شکست دهد و همچنان رکورد شکست ناپذیری خود را نیز در لیگ برتر حفظ کند.

فولاد در حالی در ورزشگاه فولاد آرنا مغلوب آبی پوشان پایتخت شد که ۱۱ بازی در لیگ برتر شکست نخورده بود.

استقلال هم اکنون با ۶۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

استقلالی ها با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان سه هفته پیش از اتمام مسابقات قهرمان لیگ برتر شدند.

بازیکن هفته: صالح حردانی

صالح حردانی در نقل و انتقالات زمستانی از فولاد راهی استقلال شد و توانست باعث تقویت جناح راست استقلال شود. او در بسیاری از بازی‌های اخیر استقلال نقش تاثیر گذاری در پیروزی های این تیم داشته است. حردانی در دیدار با تیم سابق خود در دقیقه ۵۳ با یک پاس امیر حسین حسین زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن نیز به خوبی از فرصت ایجاد شده استفاده کرد و گل نخست استقلال را در این دیدار به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۳ نیز صالح حردانی با ضربه کات دار توانست گل دوم استقلال را وارد دروازه شهاب گردان، دروازه بان فولادی‌ها کند تا آبی پوشان پایتخت در اهواز موفق شوند، شاگردان جواد نکونام را شکست دهند.

اتفاق ویژه هفته : دیدار پرسپولیس - سپاهان در سیرجان

پرسپولیس در حالی در هفته بیست و هفتم میزبان سپاهان بود که به دلیل رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ تیم این فصل باید خارج از تهران و اصفهان به مصاف یکدیگر می‌رفتند. در بازی رفت سپاهان در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس بود و در نهایت با یک گل مغلوب سرخپوشان پایتخت شد.

پرسپولیسی‌ها قبل از این دیدار ورزشگاه‌های امام رضا (ع) مشهد و یادگار امام تبریز را به عنوان ورزشگاه مد نظرشان برای میزبانی از سپاهان پیشنهاد داده بودند، اما هیئت‌های فوتبال و شورای تامین این ۲ شهر پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را رد کردند و در نهایت آن‌ها ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان را به عنوان ورزشگاه خودشان برای میزبانی از سپاهان انتخاب کردند.

کد خبر: 1140533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =