ملاک ارزیابی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد آنها در رویداد ملی گام دوم است

معاون پژوهش، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها، راهی جز تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین ندارند، گفت: رویداد ملی گام دوم نمایشگاه نیست، بلکه رویدادی ملی است. استارت آپ‌ها باید از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و سراهای نوآوری مطالبه‌گری کنند و ملاک ارزیابی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد آنها در رویداد ملی گام دوم است. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون پژوهش، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مجازی با رؤسای مراکز رشد و مدیران استارت آپ‌های حاضر در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بازسازی و معرفی دوباره برند دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری، نوآوری و آموزش عالی بزرگترین هدف برگزاری این رویداد است.

وی با اشاره به نقش پر رنگ دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه پرورش نیروی محقق و کارآفرین، افزود: تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی از نظر کمی و کیفی در غرب آسیا بی‌نظیر است و از این پس به صورت سالانه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت و توان خود را در سطح کشوری در حوزه‌های مختلف به منصه ظهور می‌رساند.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: با مشارکت بیش از ۲۰ صندوق فناوری، ۱۰۷۸ میلیارد تومان توافق نامه فرصت سرمایه گذاری به امضا رسیده و زیرساخت های بسیار گسترده و شتابدهنده‌های متعددی در این رویداد حضور دارند. 

معاون پژوهش، تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه شتابدهنده‌ها بر روی ایده و استارت آپ‌هایی سرمایه گذاری کنند که در نهایت به کسب درآمد منتج شود، تصریح کرد: برخی استارت آپ‌ها بدون در نظر گرفتن نیازهای مردم و جامعه تعریف می‌شوند، اما باید یادآور شد که بیشتر ایده‌ها و استارت آپ‌های فعال در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل گستردگی قومی، محلی و اقلیمی بر پایه نیازهای واقعی جامعه ایجاد شده است. اگر استارت آپ‌ها براساس نیازهای واقعی جامعه تعریف شوند، سبب می‌شود تا سرمایه گذاری بر روی آن نیز جذب شود.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها، راهی جز تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین ندارد، گفت: رویداد ملی گام دوم نمایشگاه نیست، بلکه رویدادی ملی است و در دوره پسا رویداد، اتفاقات خوشایندی در انتظار دانشگاه آزاد اسلامی است. استارت آپ‌ها باید از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و سراهای نوآوری مطالبه‌گری کنند و ملاک ارزیابی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد آنها در رویداد ملی گام دوم است.  هزار شرکت موفق به دریافت مجوز حضور در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140542

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =