اعلام محدودیت‌های جدید ثبت نام برای قرعه کشی خودرو

محدودیت های جدید برای ثبت نام خودرو از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ در نشانی sale.iranecar.com در دسترس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سایت جدید ثبت نام خودرو معرفی شد

در روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان قادر خواهند بود از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌شده است، مطلع شوند و از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد.

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه‌ زمانی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته‌شده است و تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

محدودیت های جدید ثبت نام خودرو

محدودیت های جدید برای ثبت نام در طرح قرعه کشی خودروها از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com اعلام شد.

انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام
کد ملی (هر کدملی یک خودرو)
سن (بالای ۱۸ سال)
برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک می‌باشد.
تبصره : در صورت اتصال به سامانه برخط راهور ناجا به سامانه فروش خودروسازان (صرفا برای فروش فوق العاده یا فوری) نداشتن پلاک فعال انتظامی ملاک قرار خواهد گرفت.
دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو
عدم امکان صلح در قراردادهای فروش
صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا
غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.
توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.
درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نماید.
از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ اینجانب با علم به کلیه مسولیتهای مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش ؛ اقدام به ثبت نام می نمایم.
انتهای پیام/

کد خبر: 1140588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =