بازی تیم ملی فوتبال با برزیل و آرژانتین بعد از جام جهانی!

سرپرست تیم ملی فوتبال اعلام کرد حریف تدارکاتی دوم تیم ملی در اردوی کانادا قطعاً از بین کشورهای آمریکای شمالی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید استیلی بعد از پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای موضوع بازی‌های تدارکاتی و البسه تیم ملی اینجا بودیم، چون اردوی ما چند روز دیگر در تهران آغاز می‌شود و باید البسه تیم ملی را زودتر تهیه کنیم. علاوه بر این برای برنامه‌ریزی برای اردوی تهران، اعزام تیم به آنکارا برای دریافت ویزا و پرواز ونکوور کانادا داشتیم.

وی درباره اینکه برای برگزاری بازی تدارکاتی دوم تیم ملی در کانادا بحث زیادی به راه افتاده است، تصریح کرد: دنبال انجام دومین بازی‌ هستیم و مذاکره را ادامه می‌دهیم اما امروز یکشنبه بود و آنجا تعطیل است. حریف بعدی‌مان نیز از آمریکا شمالی خواهد بود و در حال مذاکره هستیم. عرف بین‌المللی می‌گوید که تا پیش از قرارداد نباید اسمی آورد و انشاالله بعد از نهایی شدن نام حریف بعدی را خواهیم آورد. خوشبختانه برای بازی اول‌مان که در ورزشگاه 50 هزار نفری ونکوور برگزار می‌شود، تا الان 48 هزار بلیت فروخته شده است. این نشان می‌دهد این بازی برای کانادا هم خیلی مهم است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه انجام دو بازی با تیم‌های قاره آمریکای شمالی، سودآوری برای تیم ملی دارد، عنوان کرد: شرایط تیم‌هایی که می‌خواهیم بازی کنیم حدود است. قبلا قرار بود در قطر اردو بزنیم و با آلبانی و نیوزیلند بازی کنیم اما شرایط جور نشد و آقای اسکوچیچ با انجام بازی با نیوزلند مخالفت کرد و با کانادا موافقت کرد چون شبیه به تیم ملی آمریکاست. به دلیل اینکه یک سفر طولانی‌ به کانادا خواهیم داشت، سعی می‌کنیم بازی دیگری در تورنتو برگزار کنیم.

استیلی درباره اینکه چه زمانی لیست تیم ملی مشخص می‌شود، گفت: اسکوچیچ قرار است فردا به ایران بیاید و جلسه‌ای با ایشان درباره لیست تیم ملی و زمان برگزاری اردو خواهیم داشت.

وی درباره اینکه از وعده بازی با آرژانتین و برزیل به این رسیدیم که نهایتا بتوانیم دو بازی در این فیفادی انجام دهیم، آنهم درحالی که دیگر کشورها 4 بازی انجام می‌دهند، اضافه کرد: ماهیچ قولی ندادیم، چون اصلاً ما به طور مستقیم با آرژانتین و برزیل ارتباطی نداشتیم و بعدا با شرکت پیچ اینترنشنال که کارهای این دو تیم ملی را انجام می‌دهد ارتباط پیدا کردیم و قرار است بعد از جام جهانی در زمان مناسب با آنها بازی کنیم. باید ارتباط داشته باشیم و فوتبال فقط در این دوره نیست. ما دو فیفادی بیشتر پیش از جام جهانی نداریم و زمان کم بود.

سرپرست تیم ملی فوتبال عنوان کرد: شرکت‌هایی که بازی‌های تدارکاتی برزیل و آرژاتنین را فراهم می‌کنند عمده اسپانسرشان تلوزیون‌های خصوصی است اما تلویزیون ما خصوصی نیست و دولتی است و باید از بخش‌های دیگر اسپانسری این کارها را انجام دهیم.

استیلی درباره اینکه بهتر نبود پیش از قرعه‌کشی درباره اردوها برنامه‌ریزی می‌شد، یادآور شد: نمی‌توان قضاوت کرد اما ما الان برای اردوی سپتامبر برنامه‌ریزی می‌کنیم و از الان به دنبال این هستیم بتوانیم قرارداد دو بازی برای آن زمان ببندیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =