استقلال با این قهرمانی کار بزرگی کرد/ منتقدان فرهاد جوابشان را گرفتند

پیشکسوت استقلال از قهرمانی این تیم با فرهاد مجیدی در لیگ برتر تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم استقلال تهران توانست در فاصله سه هفته مانده به اتمام لیگ با برد مقابل فولاد و از آن طرف شکست پرسپولیس مقابل سپاهان قهرمانی خود را مسجل کند و خیالش بابت بازی‌های باقیمانده راحت شود. در همین خصوص امین منوچهری به خبرنگار ما گفت: همانطور که می‌دانید فولاد در این فصل لیگ قهرمانان بهترین تیم ایران در آسیا است و دست به کار بزرگی زده است اما استقلال توانست با اینکه بازی در خانه حریف و بسیار سخت بود بانظم و برنامه عمل کند و پیروز شود. پیروزی خیلی دلچسبی بود و از آن طرف پرسپولیس هم شکست خورد و قهرمانی استقلال تثبیت شد که جا دارد به کادر فنی، بازیکنان و هواداران این قهرمانی را تبریک بگویم.

او در مورد رکوردهایی که امسال استقلال جابجا کرد نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال در تاریخ لیگ برتر یک رکورد گذاشت و آن هم نباختن تا هفته بیست و هفتم است. اگر بتواند آن را هفته سی‌ام ارتقا دهد فکر نمی‌کنم حالا حالاها تیمی بتواند این رکورد را جابجا کند. شاید خیلی‌ها در ابتدای فصل از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کردند اما مشاهده کردید که این مربی به بهترین شکل کارش را انجام داد. این در حالی است که تیم استقلال تغییرات بسیار زیادی از لحاظ بازیکن داشت اما بازیکنان خیلی زود یکدل شدند و توانستند یک تیم خیلی خوب را بسازند.

مهاجم سابق تیم استقلال که در حال حاضر سرمربی تیم نونهالان این باشگاه است عنوان کرد: فکر میکنم سخت‌ترین کار به من سپرده شده. کار کردن با نونهالان لذت بخش و دشوار است. امیدوارم تیم‌های رده‌های مختلف آینده را بتوانیم تامین کنیم. تیم امید استقلال هم قهرمان شد که جا دارد به آقای برهانی تبریک بگویم. انشاالله در تمام رده‌ها همیشه موفق باشد و همه رکوردها را جابجا کند.

منوچهری در پایان در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک افزود: درست است که کار برای استقلال تمام شده ولی مطمئن هستم که بازیکنان و کادر فنی با تمام قوا برای این بازی به زمین می‌روند و انشاالله که پیروز باشند.

کد خبر: 1140616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =