جلالی:این قهرمانی آغاز موفقیت‌های استقلال است/خوشحالم مقابل فولاد به میدان رفتم

مدافع چپ جوان استقلال بی‌نهایت از قهرمانی زودهنگام تیمش ابراز خوشحالی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال با پیروزی ۲ بر یک در دیدار خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و گرفتن فاصله ۹ امتیازی با رقیب خود یعنی پرسپولیس، سه هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان شد. ابوالفضل جلالی در مورد دیدار با فولاد خوزستان به خبرنگار ما گفت: به نظرم ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و دو گل زدیم و در دقایق پایانی یک گل دریافت کردیم که حتی میشد دروازه‌مان را بسته نگه داریم. این پیروزی بیشتر از تمام بردهایی که این فصل به دست آوردیم به ما چسبید زیرا قهرمانی‌مان با آن تثبیت شد و از این جهت خیلی خوشحال هستیم.

این بازیکن در مورد عملکرد خودش در بازی‌های اخیر استقلال پس از اتمام مصدومیت ادامه داد: فصل بسیار سختی را گذراندم چون یکی دو بار مصدوم شدم و نتوانستم برای استقلال به میدان بروم ولی از این جهت که در بازی آخر حضور داشتم و تمام تلاشم را کردم و در نهایت قهرمانی را با بچه‌ها و هواداران جشن گرفتیم خیلی خوشحالم. به هر حال پس از هر سختی آسانی وجود دارد و من هم سعی کردم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام بدهم. جا دارد از آقای فرهاد مجیدی بابت اعتمادی که به بنده داشت تشکر کنم.

مدافع استقلال در مورد دیدار با آلومینیوم اراک عنوان کرد: درست است که کار برایمان تمام شده ولی این موضوع اصلا باعث نمی‌شود ما سه بازی پیش رو را دست کم بگیریم و قطعا با تمام قوا در این بازی‌ها به میدان خواهیم رفت. انشاالله که این ۹ امتیاز را هم کسب می‌کنیم.

جلالی در پایان یادآور شد: امیدوارم در بازی پایانی هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند جشن بزرگی برای استقلال برپا کنیم و همه خوشحال و راضی راهی خانه‌های خود شوند. مطمئن هستم که این قهرمانی شروعی برای موفقیت‌های بعدی استقلال است.

کد خبر: 1140686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =