مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۶ اردیبهشت

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در  دوشنبه (۲۶اردیبهشت)  را در ادامه می‌خوانید:

بررسی قطب های تأثیرگذار در مدیریت فرهنگ دانشگاه


کارگاه آموزشی توانمندسازی کانون‌های فرهنگی دانشجویی به مدت دو روز به صورت حضوری ویژه دبیران و دانشجویان عضو کانون های فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شهرکرد برگزار شد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این کارگاه آموزشی گفت: فضای مجازی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی و خانواده عوامل موثر و تأثیرگذار در مدیریت فرهنگ دانشگاه هستند.
محمد قاسمی پیربلوطی بیان کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین آماده سازی دانشجویان جهت تأثیرگذاری بیشتر در مسائل فرهنگی دانشگاه، دوره آموزش و توانمندسازی کانون های فرهنگی و دانشجویی با حضور استادان مجرب و با استقبال ۸۰ نفر از اعضای فعال کانون های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
وی ویژگی جوان موفق در بیانیه گام دوم، ارتقای سواد رسانه‌ و اثر گذاری در شبکه های اجتماعی، آشنایی با سیاستگذاری و تولید محتوای رسانه ای مجازی، اصول و مبانی تشکیلات اسلامی و انقلابی وجایگاه معرفت و اندیشه در کار فرهنگی را از مهمترین عناوین دوره توانمندسازی دانشجویان عنوان کرد. 
اضافه می شود: محمدرضا قدیری، محمدرضا عرفان نژاد، محمد حسین پور، امید امیدی و حسین رفیعی از مدرسان دوره توانمندسازی کانون‌های فرهنگی دانشجویی بودند که در کنار دانشجویان به مدت دو روز به آموزش و افزایش تجربه و مهارت شرکت کنندگان پرداختند.

اولین "کارگاه توجیهی و هماهنگی ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه"

اولین کارگاه توجیهی و هماهنگی ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه با حضور سیدمحمدبطحایی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما و صاحب نظران این حوزه توسط معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
 بهاره سادات پیرایش مسئول کانون ارزیابی با اعلام خبر برگزاری اولین کارگاه توجیهی و هماهنگی ارزیابان خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای سنجش صلاحیت های حرفه ای مدیران مدارس سما و در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، پروژه نظام سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی با اولویت سنجش شایستگی حرفه ای مدیران مدارس و تحت راهبری سیدمحمد نوروزیان مدیر این پروژه و از محققان حوزه تعلیم و تربیت، طراحی شد.

مسئول کانون ارزیابی، افزود: انتخاب و انتصاب مدیران جدیدالانتصاب سما برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و همچنین اجرای مدل شایستگی مدیران فعلی از اهداف اصلی و اولیه این طرح است؛ از این رو در گام نخست صاحب نظران و کارشناسان خبره در سطح کشور را تحت عنوان «ارزیاب» شناسایی و کارگاهی برای توجیه و هماهنگی ارزیابان پیش بینی شده است. 

پیرایش یادآور شد: مرحله انتخاب و انتصاب مدیران جدیدالانتصاب شامل ثبت نام، بررسی سوابق و برگزاری دوره ی آموزشی برگزیدگان است که از فروردین ماه آغاز و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی همچینین درخصوص اجرای مدل شایستگی مدیران فعلی، گفت: در مردادماه سال جاری، اجرای آزمایشی این مدل در چهار استان منتخب انجام خواهد شد و در ادامه تحلیل، شناسایی نقاط ضعف و قوت، اصلاح و بهبود فرآیندها و اجرای آن در سطح کشور صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است کارگاه یک روزه توجیهی و هماهنگی ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه در روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری به همت سازمان سما در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

یک دانشگاه آزادی سرپرست کمیته همگانی فدراسیون اسکیت شد

اسماعیل دلداده مهربان استاد گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس از سوی مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت به‌عنوان سرپرست کمیته همگانی این فدراسیون منصوب شد.

در متن حکم هنرجو خطاب به دلداده آمده است: نظر به توانمندی، تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست کمیته همگانی فدراسیون اسکیت منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت‌های روزافزون دست یافته و گام‌های مؤثری در مسیر ارتقا و توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت برداشته شود.

دلداده در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ورزشی به عنوان سرپرست کمیته همگانی فدراسیون اسکیت معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1140722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =