پیش‌بینی بورس سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیشترین حجم معاملات را گروه خودرو و انبوه سازی به خود اختصاص دادند و برآورد می‌شود در بازار فردا نیز این دو گروه تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشند. پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی بعد از دو روز استراحت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روند بازار سرمایه در روز _سه‌شنبه بیست‌و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

بیشتر بخوانید

جزئیات نخستین عرضه خودرو در بورس

پیش بینی: روند صعودی برای بازار روز سه شنبه.

مقدار تغییر: صعودی و بین پنج تا ده هزار واحد، پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی برای بازار فردا.

شاخص کل بازار امروز به کمربند مقاومتی پیش روی خودش حمله کرد و رشد ۱۰ هزار واحدی را رقم زد، با اینکه اندیکاتورها یک واگرایی منفی را نمایش می‌دهند احتمال روند نزولی نیز وجود دارد ولی در صورتی که بتواند سقف خود را رد کند و یا بتواند محدوده یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد را فتح کند به احتمال زیاد روند صعودی خواهد ماند.

دلار همچنان بالای سطح سی هزار تومان باقی مانده است، ارزش معاملات و حجم معاملات نیز وضعیت مناسبی دارد و قدرت خریداران نسبت به فروشندگان بهتر است. بنابراین برآورد می‌شود که بازار می‌تواند فردا بیست هفتم اردیبهشت ماه نیز یک روند صعودی به خود بگیرد.

بیشترین حجم معاملات را گروه خودرو و انبوه سازی به خود اختصاص دادند و برآورد می‌شود در بازار فردا نیز این دو گروه تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشند.

پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی بعد از دو روز استراحت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

منبع: ایمنا

کد خبر: 1140736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =