بازیکن اسبق استقلال: اساس موفقیت تیم‌های بزرگ گل نخوردن است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بهترین تیم‌های دنیا هم اساس موفقیت‌شان این بود که ابتدا گل نخورند و سپس قهرمان شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید عزیززاده، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره بازی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: چند ماه پیش بود که در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها در خصوص نمایش‌های استقلال که برخی آن را ضعیف می دانستند گفتم آبی‌پوشان دچار افت شده‌اند و این طبیعی است. یک تیم وقتی با یک هدف، تورنمنت را آغاز می‌کند طبیعی است که دچار مشکل شود. همان موقع هم اطمینان داشتم استقلال قهرمان خواهد شد. ۳ هفته بعد از آن مصاحبه و زمانی که استقلال برای بار اول ۶ امتیاز پیش افتاد گفتم قهرمانی همین لحظه اتفاق افتاد. خوشبختانه در نهایت در فاصله ۳ هفته مانده این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید:

مهاجم پیشین‌ پرسپولیس و استقلال سرپرست تیم امید شد

وی در ادامه افزود: مهم این نبود که استقلال زیبا بازی کند یا فوتبال آنچنان تماشاگرپسندی به نمایش بگذارد زیرا اولویت در فصل فعلی قهرمانی بود. هرچند که خودم اعتقاد دارم استقلال بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشت. تمام گل‌های استقلال در بازی‌های امسال گل‌هایی فنی و زیبا بودند. هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند تیمی بدون بازی خوب به قهرمانی برسد. بهترین تیم‌های دنیا هم اساس موفقیت‌شان این بود که ابتدا گل نخورند و سپس قهرمان شوند. این همان استراتژی صحیح استقلال بود. اطرافیان من می‌دانستند که من چقدر به این قهرمانی ایمان داشتم.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان در خصوص انتخاب یک ستاره بین بازیکنان امسال گفت: امسال «تیم» استقلال ستاره بود. یزدانی و مرادمند هم که بازیکنانی قابل بودند در قالب تیم عالی بودند. اصلا یکی از رموز موفقیت استقلال در بازی‌های امسال همین تیم بودن، بود اما از یک بازیکن نمی‌توان گذشت. مهدی‌پور در میانه میدان عالی بود و او یکی از کامل‌ترین هافبک‌های ایران است.

او درباره برنامه‌ریزی آبی‌ها برای آینده‌شان گفت: از همین حالا بهتر است به فکر آینده باشیم اما بازی‌های باقی مانده نباید فراموش شود. استقلال با حضور آجرلو قطعا برنامه‌ دارد و شک نکنید از حالا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است. همچنین باید بگویم فرهاد مجیدی امسال برای اولین سال خودش تیم را بست. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود سرمربی بیشترین تاثیر را دارد و نباید نقش او را کم دانست. مدت کوتاهی با او هم‌تیمی بوده‌ام و خصلت رهبری او را بخاطر دارم. وقتی مجیدی تیم را خودش نمی‌بست نتایج خوب بود اما حالا خودش با تفکر خودش تیم را ساخته و ماحصلش قهرمانی شده است.

عزیززاده درباره شرایط آکادمی که خود در آن فعال است، گفت: خدا را شکر از زمانی که آرش برهانی آکادمی را برعهده گرفته اوضاع خیلی خوب شده. آقای آجرلو دیدی وسیع نسبت به آکادمی دارد. زمانی که خودم بازیکن بودم هم مشاهده می‌کردم آجرلو چه نگاهی به فوتبال پایه دارد. برهانی برنامه‌های زیادی برای فوتبال پایه دارد اما باید پله پله برنام‌ها اجرا شود و ثمره آن بشود یک کارخانه بازیکن‌سازی. بازیکن در حال حاضر در آکادمی زیاد وجود دارید اما هدف کار با آن‌ها و رشد دادن‌شان است تا استقلال از جذب بازیکن از دیگر تیم‌ها بی‌نیاز شود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =