دخالت‌ها مانع قهرمانی پرسپولیس در آسیا

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر دخالت های بی مورد نتوانستیم قهرمان آسیا شویم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: نگذاشتند تیم پرسپولیس قهرمان آسیا شود. با تغییرات و دخالت افراد تصمیم گیرنده نوار پیروزی و موفقیت این تیم بریده شد.  

صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ باشگاه پرسپولیس  و جذب بازیکنان در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی برای نیم فصل بعدی، از جمله دستاوردهای مدیریت گرشاسبی در این تیم بود. گرشاسبی در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۸، به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، از مدیرعاملی پرسپولیس کنار رفت و جای خود را به ایرج عرب داد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس تنها مقصد علیرضا بیرانوند

گرشاسبی درباره اختلافات با مسئولان ورزش بعد از اتفاقات  سوپرجام گفت: ما که سرباز ورزش بوده و هستیم، اما نمی‌توانم با ورزش معامله کنم و دستورات را برنمی تابم. از ما خواستند که درخواست بدهیم که بازی سوپرجام با استقلال عقب بیفتد اما زیر بار نرفتیم، چون می‌دانستیم که هواداران گردن ما را می‌گیرند. دستور داده بودند که جام قهرمانی را  در  مراسم ویژه‌ای به پرسپولیس ندهید و ما مظلومانه در  اتاق سازمان لیگ با حضور کریم باقری و  سید جلال حسینی این جام  را گرفتیم.  

به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار این تیم برابر تیم پرسپولیس در روز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار نشد و طبق مقررات سرخپوشان ۳ بر صفر برنده این بازی ‏و قهرمان سوپرجام شدند. 

کد خبر: 1140892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =