دستگیری ۳ نفر در درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۶۲۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در سراوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر را از شهرستان سراوان به عمق کشور داشتند مطلع شدند و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اطلاع دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان گلشن به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله مواد افیونی پرداختند و سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو405 در محور"کلگان ـ جالق" در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رؤیت کرده به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به‌سمت مأموران قصد فرار از محل داشتند که پس از طی مسافتی، بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمینگیر و هر 3 قاچاقچی به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش با 23 فشنگ جنگی دستگیر شدند. در این عملیات ضربتی در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده از قاچاقچیان 625 کیلو و 700 گرم مواد افیونی، شامل 576 کیلو تریاک و 49 کیلو و 700 گرم هروئین کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان‌سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1140905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =