نبرد کلوپ و گواردیولا به هفته آخر رسید

لیورپول با کسب پیروزی دو بر یک مقابل ساوتهمپتون به یک امتیازی سیتی رسید تا همچنان به فتح سه گانه در این فصل امیدوار بماند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب با انجام یک دیدار بین دو تیم ساوتهمپتون و لیورپول در ورزشگاه سنت مریز ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند که در پایان این لیورپول بود که توانست با نتیجه ۲بر۱ از سد میزبان خود بگذرد و فاصله خود را  به یک امتیازی منچستر سیتی برساند. 
این بازی که برای کشاندن قهرمانی به هفته آخر برای لیورپول بسیار مهم بود باعث شد تا یورگن کلوپ با توجه به مصدومیت صلاح و فن دایک از چند مهره اصلی خود مثل هندرسون و نبی کیتا استفاده نکند و تا حدودی با تیم دوم خود به مصاف حریف خود رفته بود.
بازی با حملات میزبان آغاز شد که در دقیقه ۱۳ ناتان ردموند مهاجم ساوتهمپتون از سمت چپ به عرض خط دفاعی لیورپول یورش برد و با یک شوت محکم که به کنج دروازه لیورپول رسید باعث شد بازی با نتیجه ۱بر۰ بسود ساوتهمپتون شود که این گل شدیدا باعث ناراحتی یورگن کلوپ شود.
در ادامه بازی خیلی سریع لیورپول به بازی برگشت و در دقیقه ۱۷ می توانست توسط مینا مینو به گل برسد که مدافعان میزبان به کرنر زدند.و یک دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی لیورپول توسط فیرمینیو به گل رسید که داور آن گل را آفساید اعلام کرد.
لیورپول به حملات خود ادامه داد و روی پاس ماتیپ به دیگو ژوتا و سپس به مینامینو باعث شد تا این بازیکن ژاپنی با شوتی محکم در دقیقه ۲۷ از زاویه بسته دروازه ساوتهمپتون را باز کند و بازی را تساوی بکشاند و بازی با نتیجه مساوی ۱بر۱ در نیمه اول به پایان برسد. 

 در نیمه دوم لیورپول هندرسون را به جای گومز وارد زمین کرد و خیلی زود می توانست در دقیقه ۴۷ بازی را ۲بر۱ کند که توپ مهاجم لیورپول از کنار تیرک دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت. در ادامه اوریگی در دقیقه ۶۵ دومین تعویضی کلوپ بود که به جای الیوت وارد زمین شد و لیورپول خیلی سریع مزد تعویض هایش را گرفت و در دقیقه ۶۸ روی کرنرهای پر شمار لیورپول از جناح چپ که دفاع ساوتهمپتون روی تیر اول به تیر دوم فرستاد که ژوئل ماتیپ با ضربه سر دیدنی دروازه میزبان را باز کند تا لیورپول ۲بر۱ از میزبان خود پیش بیفتد.
در ادامه بازی ساوتهمپتون چند تعویض هجومی انجام دادند که نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با نتیجه ۲بر۱ بسود لیورپول به پایان رسید و لیورپول با ۸۹ امتیاز پشت سر منچستر سیتی ۹۰ امتیازی قرار گرفت و همه چیز به هفته آخر کشیده شد.

بنابراین در هفته آخر که یکشنبه عصر اول خرداد با ده بازی همزمان برگزار می‌شود لیورپول میزبان ولور همپتون و منچستر سیتی میزبان آستون ویلا با سرمربیگری استیون جرارد اسطوره قدیمی لیورپول می باشد که همه چیز در دستان سیتی می باشد. بدین ترتیب در صورت بردن سیتی هر نتیجه ای دیگر در بازی لیورپول رقم بخورد هیچ تاثیری در قهرمانی لیورپول ندارد و لیورپول برای قهرمانی علاوه بر بردن خود باید منتظر امتیاز از دست دادن سیتی نیز باشد.

فوتبال لیگ برتر انگلیس همیشه جذاب و رقابتی و دیدنی بوده و بازی هایش معجزه کم نداشته که در یکی از آخرین آنها قهرمانی سیتی با گل دقیقه ۹۵ آگوئرو بود.
لیورپول امسال تا کنون دو جام حذفی و اتحادیه را بدست آورده و یکشنبه منتظر لیگ برتر با سیتی و ۷ خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا منتظر رئال مادرید می باشد که می تواند یک سال خاطره انگیز را برای قرمز پوشان بندر لیورپول رقم بزند.

محسن بهره دار

کد خبر: 1140917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =