اخبار بازار خودرو/ قیمت رانا پلاس ۳۰۰ میلیون شد

نگاهی به معاملات انجام شده امروز نشان می دهد که هر چند از شدت افزایش قیمت کاسته شده اما همچنان روند افزایشی در بازار غلبه دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پژو ۲۰۶ در بازار امروز پس از مدت‌ها کاهش قیمت را ثبت کرد و با ۲ میلیون تومان کاهش ۳۱۶ میلیون تومان قیمت خورد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ که هم با ۳ میلیون کاهش ۳۵۷ میلیون تومانی شد.

بیشتر بخوانید:

اخبار بازار خودرو/ دنا ۵۱۲ میلیون تومان شد

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم معاملات امروز را بدون افزایش سپری کرد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که دیروز هم بدون تغییر بود امروز هم بدون تغییر ۵۹۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون کاهش به ۴۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ همانند چند روز گذشته، امروز بدون تغییر ۲۸۷ میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز پس از ورود به کانال ۳۰۰ میلیونی بر روی همین قیمت ماند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر، ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم گران تغییری نداشت و همچنان ۳۱۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ پس از چند روز ثبات با ۱۰ میلیون تومان افزیش، ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سورن پلاس مجددا جهش ثبت کرد و با ۱۰ میلیون افزایش دیگر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون افزایش، ۳۹۸ میلیون تومان معامله شد و همچنان فاصله کمی با کانال ۴۰۰ میلیون تومان دارد. در نسخه توربو اتوماتیک بدون افزایش با قیمت ۵۱۰ میلیون تومان معامله شد.

تارا اتوماتیک هم در لیست خودروهای بدون تغییر قیمتی قرار گرفت و بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما با ۳ میلیون افزایش ۴۷۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بالاخره به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و با ۳ میلیون تومان افزایش، ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو اما در نسخه با سقف شیشه ای تغییری در قیمتش نداشت و ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که با بازگشت به روند صعودی به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده بود امروز را بدون افزایش سپری کرد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیونی ماند.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش به قیمت ۳۵۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه ساده و دنده ای این خودرو اما کاهشی بود و با ۳ میلیون کاهش ۲۳۲  میلیون تومان معامله شد.

تیبا هاچبک در نسخه ۱۴۰۱ با ۲ میلیون تومان کاهش، ۲۱۰ میلیونی شد. نسخه صندوقدار و درمدل ۱۴۰۱ هم با ۱ میلیون ۱۹۹ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۳ میلیون افزایش ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم با ۵ میلیون افزایش به ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1140952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =