قیمت آپارتمان‌های ۶۰ متری مرکز تهران چقدر است؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

از آنجایی که مناطق مرکزی تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۶۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

میزان نرخ افزایش اجاره مسکن اعلام شد

آپارتمانی ۶۲ متری در جهاد که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی ۶۳ متری در همین منطقه که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۱۱ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای اخیر واحدی نوساز در امیر آباد با متراژ ۶۱ متر و داشتن ۱ اتاق خواب، با مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی ۵۹ متری در فاطمی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحدی ۵۵ متری در میدان‌ولیعصر که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

قیمت واحدی ۶۳ متری در میدان انقلاب که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب نیز دارد، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع:‌ اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1140957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =