مهابادی: عملکرد اسکوچیچ خوب بوده است

مربی و کارشناس فوتبال گفت: عملکرد دراگان اسکوچیچ خوب بوده و باید با او ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، داوود مهابادی، مربی و کارشناس فوتبال در حاشیه بازی شاهین بوشهر و سایپا عنوان کرد: نیمه دوم بازی را دیدم که هر دو تیم تلاش خوبی داشتند. سایپا می‌خواست به هر نحوی شده برنده شود و موقعیت‌های زیادی داشت. این تیم تغییرات داشته و درخشان از مربیان کارکشته و فوتبال بلد است. در آینده ای نزدیک تاثیر او را خواهید دید. 3 هفته پیش بود که از استقلال خوزستان استعفا دادم که برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

درخشان: هواداران پرسپولیس صبور باشند

سرمربی پیشین فجر درباره وضعیت این تیم گفت: این تیم در بازی مقابل هوادار جنگنده و پرتلاش ظاهر شد اما نتوانست از موقعیت‌ها استفاده کند. شرایط سختی دارند اما امیدوارم در بازی‌های مانده نتایج خوبی کسب کنند و با کسب نتایج لازم در لیگ بماند. مساله سخت‌افزاری و زمین نامناسب مدت‌هاست در شیراز وجود دارد اما امسال فکر می‌کنم مشکلات زیادی دخیل بوده است. اگر تیم‌هایی چون هما، فجر و خیلی‌های دیگر که روزی در سطح اول فوتبال بوده‌اند خصوصی شوند مشکلات حل می‌شود هرچند که چنین چیزی بعید است رخ دهد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم مس و ملوان شانس اول صعود به لیگ برتر هستند. سقوط‌کنندگان البته مشخص نیستند. چرا شاهین و ملوان در سطح اول نیستند؟ خدا را شکر ملوان برگشته اما شاهین شرایط خوبی ندارد. امیدوارم همه موفق باشند به سطح اصلی برسند.

پیشکسوت فوتبال درباره لیگ امسال گفت: لیگ برتر تنها در پایین جدول حساس است. با توجه به قهرمانی استقلال تنها نکته مهم در بالای جدول رقابت بین سپاهان و پرسپولیس برای رتبه دومی است که فکر می‌کنم تا روز آخر ادامه خواهد داشت. جدال برای رتبه چهارم هم بین فولاد، گل گهر و مس خواهد بود. کیفیت لیگ امسال بالا و اختلاف بین تیم‌ها پایین بود. استقلال هم شایستگی لازم برای قهرمانی را داشت.

مهابادی با تمجید از عملکرد سرمربی استقلال گفت: مجیدی و کادر فنی‌اش عالی بودند و مدیریت باشگاه حمایتی قاطعانه داشت. این تیم از لحاظ نتیجه‌گیری عالی بود. 27 بازی بدون شکست بودن یک اتفاق مهم و خوب است. همه تیم‌ها قدرت لازم را داشتند اما تراکتورسازی تبریز افت کرده و به نظرم درگیرحواشی مدیریت شده بود.

وی درباره وضعیت تیم ملی تصریح کرد: انتظارمان از تیم ملی باید در حد هزینه‌ها باشد اما امیدوارم فوتبال خوبی در جام جهانی به نمایش بگذاریم و اگر شد از مرحله اول صعود کنیم. تغییر سرمربی؟ عملکرد دراگان اسکوچیچ خوب بوده و باید با او ادامه دهیم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1140977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =