۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
نبرد تا پای جام در سِویا!

اولین قهرمان فصل اروپا امشب مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در نخستین فینال این فصل رقابت‌های اروپایی امشب در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان شهر سویای اسپانیا، دو تیم شگفتی ساز این فصل برای قهرمانی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. گلاسکورنجرز و آینتراخت فرانکفورت، تیم‌هایی که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد برگزار کننده فینال لیگ اروپای امسال باشند.

اما رنجرز و آینتراخت با عبور از تیم‌های قدرتمندی مثل دورتموند، لایپزیش، وستهام و بارسلونا در میان شگفتی همگان حالا برای فتح جام در سویا صف آرایی می‌کنند.

آینتراخت در بوندس لیگا یازدهم شده و تنها امیدش برای حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان پیروزی در فینال امشب است. شاگردان گلاسنر با نمایش‌های درخشان مقابل بارسلونا و وستهام حالا همه نگاه ها را به خود جلب کرده اند. باید دید امشب هم مثل بازی مقابل بارسا در نیوکمپ، هواداران سفیدپوش آینتراخت می‌توانند بخش اعظمی از ورزشگاه سویا را به تصرف خود درآورند؟

در سمت مقابل شاگردان فن برونکهورست هلندی در رنجرز هم شرایط مشابهی دارند، چرا که قهرمانی اسکاتلند را به رقیب سنتی سلتیک واگذار کرده‌اند و تنها راه لیگ قهرمانان برای آنها از سویا می‌گذرد. آبی‌های گلاسکو در مرحله پلی آف دست به کار بزرگی زدند و دورتموند را حذف کردند و در نیمه نهایی هم دیگر تیم بزرگ آلمانی یعنی لایپزیش را شکست دادند. باید دید شاگردان فن برونکهورست می توانند سه گانه آلمانی را با شکست آینتراخت کامل کرده و به دومین جام اروپایی تاریخ رنجرز برسند یا نه.

دیدار فینال لیگ اروپا امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان شهر سویا برگزار می‌شود.

کد خبر: 1141056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =