به دنبال فتح اولین سه گانه در راه جام طلایی 

استقلال و آلومینیوم در چهار چوب هفته ۲۸ امروز از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هفته های واپسین خود را سپری می کند و در چهار چوب هفته ۲۸ ام استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم اراکی خواهد بود. 

استقلال، قهرمان پر قدرت 

آبی ها سه هفته مانده به پایان لیگ برتر در خوزستان و ورزشگاه فولاد آرنا قهرمانی خود را مسجل کرد و به یکی از تیم هایی بدل شد که چند هفته مانده‌ به پایان رقابت ها قهرمان می شود.
آبی ها در این فصل با توجه به دقت و حساسیتی که فرهاد مجیدی در جذب بازیکن و انجام بازی های با برنامه داشت موفق شد یکی از درخشان ترین فصل های آبی های پایتخت را رقم بزند.
شاگردان مجیدی در ۲۷ هفته گذشته شکستی را متحمل نشده اند و با ۶۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و امیدوارند با برتری در دیدار آینده خود روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهند. 

آلومینیوم اراک 

شاگردان رحمتی در لیگ برتر در میانه میدان 16 تیمی لیگ برتر قرار دارند، اراکی ها در این دوره از29 رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند و در 27 بازی گذشته خود 7 برد،13 تساوی و 7 باخت را تجربه کرده اند.
آلومینیومی ها در هفته های اخیر بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند و حالا امیدوارند که بتوانند در مقابل استقلال فرهاد مجیدی نتیجه‌ای گگ بله ه‍تغ4/دلخواه کسب کند. 

پنج دیدار گذشته استقلال 

آبی ها در پنج دیدار اخیر خود دو برد و سه تساوی کسب کرده اند، در آخرین دیدار خود موفق شدند در اهواز تیم فولاد را از پیش رو بردارد و قهرمانی خود را مسجل کند.
آبی ها مقابل پیکان، نساجی و سپاهان تن به مساوی دادند و دو تیم شهر خودرو و فولاد را از پیش رو برداشتند، استقلالی ها بازی های خوب خود در این فصل را در برابر آلومینیوم ادامه خواهند داد. 

پنج دیدار گذشته آلومینیوم 

دو برد، دو باخت و یک تساوی حاصل پنج بازی اخیر شاگردان رحمتی در آلومینیوم بوده است، اراکی ها در جام حذفی خیلی فارس ماهشهر را در جام حذفی از پیش رو برداشته اند و در لیگ برتر نفت آبادان را مغلوب کردند. دو باخت این تیم در برابر نساجی مازندران در جام حذفی و گل گهر سیرجان در لیگ برتر رقم خورده است و تساوی آنها نساجی بوده است. 

تقابل دو تیم 

آلومینیوم سابقه طولانی در لیگ برتر ندارد و دو فصل است که در در لیگ برتر حضور دارد، چهارمین تقابل دو تیم فردا در ورزشگاه آزادی رقم خواهد خورد. سه بازی قبلی دو دیدار با تساوی به پایان رسیده است و یک دیدار نیز با برتری استقلالی ها تمام شده است، دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، در دیدار گذشته یامگا برای آبی ها گلزنی کرده بود. 

استقلالی‌های آلومینیومی 

تیم اراکی علاوه بر سرمربی استقلالی خود با حضور چندین و چند بازیکن که سابقه حضور در  تیم آبی پوش را دارند را می توان شعبه دوم استقلال نامید، کادر فنی آلومینیوم با حضور سه استقلالی سابق کاملا آبی است، محمد نوازی و اشکان نامداری، سید مهدی رحمتی را در امر هدایت کمک می کنند. اسماعیل شریفات، میثم مجیدی، حسین پور حمیدی، سجاد آقایی و محمدرضا آزادی بازیکنی هستند که سابقه حضور در استقلال را دارند و اکنون در تیم اراکی توپ می زنند. 

تیم داوری 

تیم داوری جدال نه چندان حساس استقلال و آلومینیوم بر عهده جواد رحیم زاده خواهد بود این داور اهل استان فارس از سال ۹۷ وارد جرگه داوران شده است.این داور را علی میرزابیگی، حمید نادری و وحید زمانی کمک خواهند کرد، ناظر این دیدار رحیم رحیمی مقدم خواهد بود. 

مهرداد یاراحمدی

کد خبر: 1141076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =