سرلشکر سلامی: از خطای محاسباتی دشمن غافل نیستیم

فرمانده کل سپاه گفت: امروز اگرچه امکان جنگ به ویژه در زمین از دشمن سلب شده است اما در هیچ شرایطی از خطای محاسباتی دشمن غافل نیستیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین گرامیداشت این حماسه و عملیات بیت المقدس که به‌ روز مقاومت ایثار و پیروزی نام گرفته است، با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم و فنون نیروی زمینی در شهر اصفهان برگزار شد.

 فرمانده کل سپاه در این مراسم با تاکید بر ارتقای آمادگی و توانمندی های به روز رسانی شده رزمی و دفاعی گفت: امروز اگرچه امکان جنگ به ویژه در زمین از دشمن سلب شده است اما در هیچ شرایطی از خطای محاسباتی دشمن غافل نیستیم.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: دشمن منتظر سستی ما است

وی خاطرنشان کرد: جهاد یک مسیر ادامه دار است و مادامی که دشمن با دندان های فشرده و قلب های مملو از کینه و عقده شکست ها و ناکامی ها در برابر ما صف‌آرایی کرده است، جهاد همچنان ادامه دارد.

سرلشکر  سلامی خاطرنشان کرد: امنیت بخشی و امن سازی فضای کشور در شرایطی که شراره های آتش در سرزمین های دور و نزدیک اطرافمان زبانه می کشد، ارزش این جهاد را بیش از پیش روشن می کند.

 وی بیان داشت: امروز هیچ قدرتی نه‌تنها یارای تجاوز و تهاجم به این سرزمین را نخواهد داشت که فکر چنین عملی نیز در ذهن او هرگز پایدار نخواهد شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر بومی سازی و تولید انبوه قدرت رزمی و دفاعی و بروزرسانی آن در سپاه اظهار داشت: همه این قدرت، متعلق به مردم و در خدمت آنان و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

 وی سپاه را خادم ملت و خار چشم دشمن و درهم شکننده اراده و برهم زننده دسیسه‌ها و سد راه تهدیدات او توصیف کرد و افزود: سپاه سپر بلا و دژ مستحکم و پناهگاه امن مردم است.

 سردار سلامی با برشمردن ابعاد جهاد و فعالیت امروز نیروهای سپاه و از جمله نیروی زمینی در میدان و تقدیم شهدایی گرانقدر گفت: نیروی زمینی در سنگر است و با تهدیدهای شناخته شده می جنگد تا از جنگهای بزرگتر جلوگیری کند.

 وی بیان کرد: نیروی زمینی ستون مستحکم امنیت ملی و ستون فقرات قدرت دفاعی سپاه است.

 فرمانده کل سپاه خطاب به فراگیران، دانشجویان، فرماندهان اساتید و مربیان دانشگاه امیرالمومنین(ع) گفت: شما برای نبردهای احتمالی آینده آماده می شوید و هرچه بیشتر تجهیز و مهیا شوید احتمال وقوع جنگ کمتر می شود.

وی افزود: دشمن قدرت شما را می‌آزماید و شما هنر شکست دشمن را به خوبی مشق می کنید و به میدان متصل هستید و تجربیات هم به خوبی منتقل می شود.

 سرلشکر سلامی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در نوسازی آموزش ها و طرح های مطالعاتی جنگ های نوین و نوآوری و خلاقیت های آموزشی صورت گرفته، گفت: مسئولیت و رسالت بزرگی بر دوش همه ما است؛ سخن ازظهور یک تمدن به نام اسلام در این سرزمین و سخن از شکست قدرت های مستکبر جهانی و تعالی کشور است.

وی افزود: جاری شدن احکام و حدود الهی یکی از اهدافی است که با حاکمیت، محقق خواهد شد و باید راه برای تحقق اهداف الهی گشوده شود.

 سردار سلامی همچنین یاد شهدا و ایثارگران استان اصفهان را گرامی داشت و از نقش ویژه این استان در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

پیش از سخنان فرمانده کل سپاه، سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع) گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این دانشگاه ارائه داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =