روشن: خیلی‌ها نمی‌خواستند استقلال قهرمان شود

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان راه سختی را تا قهرمانی طی کرده اند گفت: خیلی عوامل دست به دست هم داده بودند تا استقلال به قهرمانی نرسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن به قهرمانی آبی پوشان در فصل بیست و یکم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: استقلال توانست در فصلی که مشکلات زیادی داشت به قهرمانی دست پیدا کند. آن هم سه هفته زودتر از اینکه لیگ به پایان برسد.

وی تاکید کرد: عوامل زیادی دست به دست هم داده بودند تا این تیم به قهرمانی نرسد اما یکدل بودن و دور شدن از حواشی باعث شد تا با حمایت هواداران، استقلال یک مسیر پردردسر را طی کرده، سختی‌های زیادی را تحمل کند اما در پایان با اتحاد به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید:

استقلال نیازمند یک پین هجومی!

روشن در مورد پیروزی حساس استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: خیلی‌ها اعتقاد داشتند این بازی با تساوی به پایان می‌رسد و قهرمانی به هفته بعد کشیده خواهد شد اما استقلال یک بازی زیبا و کاملاً منطقی را ارائه کرد و توانست به پیروزی دست پیدا کند ضمن اینکه پرسپولیس هم برابر سپاهان شکست خورد و این نتیجه باعث شد که آبی‌ها سه هفته زودتر و با ۹ امتیاز اختلاف لیگ را به قهرمانی به پایان برسانند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال در لیگ شدند گفت: به اعتقاد من وحدت، همدلی، یکپارچه بودن، اعتماد کادر فنی به جوانان و نبود چه دستگی در استقلال و مدیریت خود باعث شد این قهرمانی به دست بیاید. سرمربی آبی پوشان به جوانانش اعتماد کرد و آنها هم با اینکه بی نام و نشان بودند مزد اعتماد مجیدی را به او دادند.

وی افزود: باید از حسین حسینی یاد کنم. دروازه بانی که در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشت. او فصل خوبی را پشت سر گذاشت و بارها باعث شد تا دروازه استقلال باز نشود ضمن اینکه آبی‌ها یک گلر جوان دیگر هم به نام رضایی داشتند که او هم اگر چه کم بازی کرد اما نشان داد که آینده خوبی در فوتبال ایران خواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد رکورد نباختن در ۲۷ بازی هم گفت: استقلال تا به اینجای کار رکورد خوبی از خود به جای گذاشته است. ۲۷ بازی بدون باخت یکی از بهترین رکوردهای فوتبال در ایران است ضمن اینکه اطمینان دارم آبی‌ها انگیزه بالایی دارند تا در سه بازی آینده هم بدون باخت از زمین خارج شوند تا بتوانند یک رکورد فوق العاده را در فوتبال ایران و آسیا به دست بیاورند.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: نباید به سادگی از حمایت هواداران عبور کنیم. دو سال بود که فوتبال را بدون تماشاگران تماشا می‌کردیم اما در بازی‌های اخیر استقلال تماشاگران حضور پیدا کردند و نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشتند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در هفته پایانی لیگ که قرار است آبی‌ها جشن قهرمانی بگیرند هواداران هم در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1141122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =