تکلیف رتبه بندی معلمان چه زمانی مشخص خواهد شد؟

عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی، در کشور جایگاه معلم است که تضمین کننده این نگاه کلیدی به آموزش و پرورش خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد محمود زاده، معاون وزیر، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان غیر دولتی منتخب جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی که در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی، نیروی انسانی با نگاه روحیه انقلابی و جهادی است، موضوعی که در تمام اسناد بالادستی، به ویژه در سند بیانیه گام دوم انقلااب اشاره زیادی به این موضوع شده است.

بیشتر بخوانید:

لزوم کمک نمایندگان مجلس برای اجرای رتبه بندی معلمان

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری نیروی انسانی را مهم ترین و بزرگترین سرمایه کشور و تعلیم و تربیت را رکن اصلی تمدن سازی قلمداد کرده اند.

محمودزاده گفت: اسناد بالادستی در تعلیم و تربیت و تربیت نیروی انسانی و بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تمدن سازی در ۳ عنصر کلیدی تربیت و مسئولیت پذیری جوانان، جایگاه علم و پژوهش، خودسازی و جامعه سازی تاکید بیشتری داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عمدتا بر دوش نظام تعلیم و تربیت گذاشته شده و ماموریت خطیری است که در سند تحول بنیادین مشخص شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =