تراکتور ۰ - پرسپولیس ۰ / نیمه تمام!

بازی دو تیم در دقیقه 70 با توجه به اتفاقات جنجالی در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تراکتور و پرسپولیس امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند؛ دیداری که حواشی زیادی به همراه داشت و چندین بار متوقف شد.

نخستین توقف این دیدار در دقیقه ۳۰ بازی که پرسپولیسی‌ها قصد زدن ضربه کرنر را داشتند اتفاق افتاد که تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ، مانع از شروع بازی شدند. البته اشیایی که هواداران تراکتور پرتاب کردند در نهایت به یکی از بازیکنان خودشان برخورد کرد تا بازیکن خودشان را مصدوم کرده باشند.

در نیمه دوم حاشیه به اوج خود رسید. در دقیقه ۴۶ این بازی امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفت و اشیایی که به داخل زمین پرتاب شده بود را به سمت تماشاگران تراکتور پرتاب کرد. همین اتفاق جنجال بزرگی به وجود آورد تا تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین منجر به توقف ۱۶ دقیقه‌ای بازی شدند.

در این دقایق نیمکت پرسپولیس و عکاسان به میانه میدان آمدند تا از اشیاء پرتابی هواداران تراکتور در امان بمانند. کاظم محمودی، سرپرست و ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور هم تلاش کردند تا هواداران تیم‌شان را آرام کنند تا بازی دوباره از سر گرفته شود اما "پرشورها" کوتاه نیامدند تا در نهایت مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور وارد عمل شود تا بازی دوباره از سر گرفته شود.

یکی از اتفاقات دیگری که در ۱۶ دقیقه توقف بازی رخ داد، اخراج حامد پاکدل، بازیکن پرسپولیس و مسلمی‌پور، بازیکن تراکتور از زمین بازی بود.

تا پایان این بازی تماشاگران تراکتور به تناوب اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند و بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند تا این که در دقیقه ۷۲ داور تیم‌ها را از زمین بازی خارج کرد. هم‌چنین پیش از شروع این دیدار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به سختی از بین هواداران تراکتور به جایگاه ویژه رفت.

با حضور هواداران تبریزی انتظار می‌رود دو تیم نمایش ویژه‌تری نسبت به بازی‌های قبلی از خود به جا بگذارند.

ترکیب تراکتور برابر پرسپولیس

محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب پرسپولیس برابر تراکتور

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، حامد پاکدل، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

کارت زرد: 

میلاد سرلک دقیقه ۴۵

لحظات حساس بازی:

دقیقه 0 تا 10: بازی بیشتر در میانه میدان توسط دو تیم دنبال می‌شود و هنوز موقعیت مناسبی برای به خطر انداختن دروازه حامد لک و محمدرضا اخباری شکل نگرفته و بازی محتاطانه در دستور کار پرسپولیس و تراکتور قرار دارد.

دقیقه20: اولین خطر جدی روی دروازه تراکتور با پاس در عمق ترابی و حرکت پاکدل همراه شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف، به راحتی برگشت داده شد.

دقیقه 24: محمد عباس زاده قصد داشت با ضربه سر دروازه لک را به خطر بیندازد که این موقعیت با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 28: در شرایطی که ترابی قصد داشت سومین کرنر پرسپولیس در این بازی را ارسال کند، پرتاب بطری و سنگ، ضمن مصدوم کردن این بازی، آن را با برای دقایقی متوقف کرد. در ادامه با درخواست کیانی کاپیتان تراکتور، سرخ‌ها موفق شدند ضربه خود را ارسال کنند.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی برای تراکتور پشت محوطه با خطای سرلک روی پیمان بابایی. این ضربه توسط بابابی با حرکت تمرین شده کیانی نواخته شد که با اختلاف کمی از کنار دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه 45: میلاد سرلک بابت اعتراض به داور نسبت به عدم اعلام خطا روی او با کارت زرد مهدوی همراه شد.

دقیق 1+45: شرزود تمیروف در ادامه شوت‌های بی هدف خود اینبار هم قصد داشت از میانه میدان دروازه اخباری را باز کند که توپش با اختلاف راهی اوت شد.

بازی  دو تیم در دقیقه 70 با توجه به اتفاقات جنجالی در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این خصوص ماند.

کد خبر: 1141135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =