پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافت

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی اظهارداشت: نظام تعلیم و تربیت باید به دنبال انسان‌سازی باشد و انسان متعالی را تحویل جامعه دهد و آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ در سیستم تربیتی نظام است و همه ارکان نظام باید توجه جدی و کافی به این مجموعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید

تکلیف رتبه بندی معلمان چه زمانی مشخص خواهد شد؟

وی گفت: ٥ هزار میلیارد تومان اعتبار برای موضوع محرومیت‌زدایی اختصاص یافته که رقم خوبی است و باید برای این مهم برنامه ریزی های لازم از سوی وزارتخانه و استان ها انجام شود.

احمدی لاشکی در خصوص موضوع املاک و اسناد آموزش و پرورش تصریح کرد: همه املاک متعلق به آموزش و پرورش باید احصاء شده برای اخذ سند اقدام شود، استان آذربایجان غربی در این موضوع یکی از استان های برتر کشور است و مجموعا برای ٧٦ درصد املاک خود را سند رسمی اخذ نموده است.

معاون وزیر در رابطه با سفر هیئت دولت به استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: مقدمات سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی فراهم شده و مشکلات و موضوعات مربوطه جمع آوری و بعضاً رسیدگی شده است، در این راستا امروز با بیش از ٦٠٠ نفر از فعالان در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو داشتیم؛انشاالله برای رسیدگی و حل موضوعات مطروحه برنامه ریزی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =