ناصری: پیکان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی وارد هفته‌های پایانی خود می‌شود که تیم جوان پیکان با هدایت مجتبی حسینی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی وارد هفته‌های پایانی خود می‌شود که تیم جوان پیکان با هدایت مجتبی حسینی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است. در همین خصوص مصاحبه‌ای با محمد ناصری دروازه‌بان تیم پیکان انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

*تمام تلاشم را کرده‌ام که عملکرد درخشانی داشته باشم

خداروشکر شرایطم در این فصل تا اینجا خیلی خوب بوده است و امیدوارم دو هفته پایانی ره به خوبی به پایان برسونم، تمام تلاشم را کردم که بتوانم بازی درخشانی را برای تیمم انجام دهم، خدا رو شکر توانستم بازی های خوبی را انجام بدهم.

*پیکان تیم جوان و خوبی است

پیکان تشکیل شده از بازیکنان مستعد و جوان است و قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

*هر بازیکنی دوست دارد در تیم های بزرگ بازی کند

بدون شک هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند، من تجربه بازی و قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را دارم و هر بازیکنی دوست دارد یک روزی در تیم های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس بازی کند.

*قراردادم پایان فصل تمام می‌شود

قرارداد من با پیکان یک ساله بود و در پایان فصل قراردادم تمام می شود. شرایط خوبی را در کنار کادرفنی در پیکان داشتم و باید دید در پایان چه تصمیمی گرفته خواهد شد و خدا چه مسیری را سر راهم قرار می دهد.

کد خبر: 1141242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =