فراکسیون انقلاب با موضوع انتخابات هیئت رئیسه مجلس تشکیل جلسه می‌دهد

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری جلسه این فراکسیون با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه مجلس روز سوم خرداد خبرداد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به فرارسیدن زمان اجلاسیه سوم مجلس یازدهم و برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان حضور در هیئت رئیسه مجلس برای رأی‌گیری در مجمع عمومی فراکسیون انقلاب از ساعت 6 صبح یکشنبه اول خرداد تا ساعت ۱۸ دوشنبه دوم خرداد به صورت حضوری در دبیرخانه فراکسیون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون ساعت 16:30 سه شنبه سوم خرداد در صحن مجلس برگزار خواهد شد، افزود: این به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس فراکسیون برگزار خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین پیشنهادات رسیده به فراکسیون در خصوص شیوه رأی گیری در مجمع بررسی می‌شود و پس از صحبت موافق و مخالف و رأی گیری مطابق نظر مجمع به انجام خواهد شد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: انتخابات در مجمع عمومی فراکسیون همچون سنوات گذشته به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و تنها اسامی کسانی در سامانه درج خواهد شد که در وقت اعلام شده به دبیرخانه فراکسیون مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه مطابق مقررات افرادی که در مجمع عمومی فراکسیون رأی نمی‌آورند نباید در صحن مجلس نیز کاندیدا شوند، گفت: اسامی داوطلبان ساعت 18 دوشنبه دوم خرداد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر: 1141262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =