تشکیل بانک اطلاعاتی از ۱۷۰ هزار پایان‌نامه/ به‌دنبال آشنایی دانش‌آموزان با چالش‌های کشور هستیم

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید انجمن‌ها را به شکل تخصصی فعال کرد گفت: میتوان از پایان نامه ها در آمایش سرزمین استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و رویداد عصر امید صبح امروز ۳۱ اردبیهشت در سالن حافظ برگزار شد.
محمد علی اکبری سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: در این باشگاه با رویکرد جدید نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شده و در این مدت یک فرد فعال در حوزه بتن و فرد مخترع هلی کوپتر را شناسایی و از آنان حمایت کردیم.

وی افزود: حمایت‌های رویداد عصر جدید در زمینه مالی است، فعالان در زمینه ربوکاپ اقدام کرده و در کمتر از یک ماه طرح اجرایی شد و این اقدام از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی به‌شمار می‌رود.

سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید از ظرفیت استان‌ها استفاده کرد. از دیگر اقدامات ما، شناسایی افراد رتبه دار در المپیادها و جذب آنها است.

علی اکبری با بیان اینکه پایان نامه‌ها ساماندهی شده و ۱۷۰ هزار پایان‌نامه بانک اطلاعاتی تشکیل شده اظهار کرد: برای نمونه چالش‌های ذوب آهن اصفهان مشخص شده و قادر به حل مسئله هستیم.

وی تاکید کرد: در پی آشنایی دانش‌آموزان با چالش‌های کشور هستیم تا بتوانند به حل مشکلات بپردازند.

علی اکبری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یک سال به اندازه چند سال فعالیت دانشگاه شهید بهشتی اقدام می‌کند. می‌توان از پایان نامه‌ها در آمایش سرزمین استفاده کرد.

به گفته وی، باید به دانشجو برنامه علمی ارائه داد تا بتواند به فعالیت بپردازد. در این شرایط فارغ التحصیل روانشناسی با گذراندن دوره توانمند می‌توانند واردجامعه شوند. همچنین انجمن های دانشجویی نیز به شکل تخصصی فعال شوند.

علی اکبری تاکید کرد: رویداد انگیزشی «عصر جدید» به شکل مستمر در حوزه های مختلف در حال برگزاری است و این رویداد در دانشگاه‌ها، کانونها و انجمن‌های دانشجویی برگزار خواهد شد. باید توان این انجمن‌ها را به شکل تخصصی فعال کرد. ۲۶۸ واحد دانشگاهی دارای باشگاه و ۷۶۰ انجمن فعال، ۸۰تا ۱۰۰هزار پایان نامه و ۲۰ هزار رساله دکتری در اختیار داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =