محصص: مجیدی و گل‌محمدی سرمایه‌های فوتبال هستند

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس این فصل حریفان قدرتمندی داشت و اگر نتوانست به قهرمانی ششم دست یابد نباید عزای عمومی بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،مرتضی محصص، درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال با حضور یک مربی خارجی در کادر فنی‌اش به قهرمانی رسید و پرسپولیس حریف قدرتمندی داشت. گابریل پین، مربی ایتالیایی در قهرمانی تیم فوتبال استقلال تاثیرگذار بود. فوتبال هر سال در حال تغییر است و مطمئناً وجود یک کارشناس و تکنسین در کنار تیم بسیار مثمرثمر است.

بیشتر بخوانید:

احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

وی ادامه داد: مسابقات امسال لیگ برتر و جام حذفی تمام شد و به تاریخ پیوست، باید به آینده نگاه کنیم. تغییرات جزء مهم فوتبال است و خواهد بود. پرسپولیس محبوب‌ترین تیم فوتبال ایران است و بیشترین تماشاچی را دارد. پرسپولیس این فصل حریفان قدرتمندی داشت و اگر نتوانست به قهرمانی ششم دست یابد نباید عزای عمومی بگیرد. مهمترین مواردی که این فصل برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی‌ ماند؛ فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی بود که به سرمایه‌های دو تیم تبدیل شدند.

محصص تصریح کرد: پرسپولیس باید برای سال آینده برنامه‌ریزی کند تا تیمی مستحکم را برای پیکارهای آتی آماده کند، چون این فصل دیگر تمام شد. تیم‌های بارسلونا و منچستر بزرگترین تیم‌های دنیا هستند و دیدید که امسال چه اتفاقاتی برای آنها افتاد. این باشگاه‌ها برنامه‌ریزی خودشان را برای فصل آینده شروع کرده‌اند. ژاوی سرمربی بارسلونا لیست بازیکنانش را برای سال آینده به باشگاه داده است و نباید با نرسیدن به جام قهرمانی این فصل، سال آتی را متلاشی کرد.

کارشناس فوتبال ایران درباره رفتارها و اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس رخ داد، گفت: در ایران باشگاه‌های خوب و ریشه‌داری همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، نساجی، صنعت نفت، فولاد و … حضور دارند که نباید با یک حادثه و باخت تمام سابقه و قدمت باشگاه را از بین بُرد. باورها و مکتب باشگاه از مهمترین مواردی است که یک باشگاه قدیمی به آن نیاز دارد تا به راه خود برای آینده ادامه دهد. فرهنگ ما فقط بُردن است، اما روزهای بارانی و برفی برای تمام باشگاه‌ها وجود دارد.

محصص در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌هایی که در انگلیس و لیگ جزیره انجام می‌شود قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست. در این کشور، باشگاه‌ها بیشترین درآمد مالی را نسبت به سایر کشورهای دنیا دارند. از نظر تماشاگر هم این هواداران و طرفداران هستند که در تمرین و بازی تیم محبوب‌شان حضور همیشگی دارند. برای این باشگاه‌ها و هواداران یک شکست آخر دنیا نیست و دیر یا زود این باخت نیز به فراموشی سپرده می‌شود. فرهنگ هواداری و طرفداری در همه باشگاه‌های دنیا وجود دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1141304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =