کلهر: این تنش‌ها همیشه در تبریز وجود داشته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتی زمانی که من هم بازی می‌کردم همچنین جو تنش‌زایی وجود داشت و این چنین درگیری‌ها زیاد بود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، محمود کلهر، درباره نیمه کاره ماندن دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: اینگونه تنش‌هایی که در ورزشگاه یادگار امام به وجود می‌آید، فقط مربوط به دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر نبود و سال‌های گذشته نیز شاهد این اتفاقات ناپسند بوده‌ایم. حتی زمانی که من هم بازی می‌کردم چنین جو تنش‌زایی وجود داشت و چنین درگیری‌هایی زیاد بود. تراکتور می‌خواست خودش را در جدول حفظ کند تا به رده‌های پایین سقوط نکند. پرسپولیس هم می‌خواست برای دفاع از عناوین قهرمانی سال‌های گذشته و عبور از مشکلاتی که این فصل برایش به وجود آمده بود، از این بازی برنده خارج شود؛ به همین دلیل بازی خیلی حساس شد و حواشی در این بازی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس از تراکتور شکایت کرد

وی افزود: تماشاگرنماها همیشه در ورزشگاه‌ها حضور دارند و جو استادیوم را به هم می‌ریزند، همین باعث شد این دیدار نیمه کاره بماند. یکی از دلایل اصلی این درگیری‌ها؛ ورودی این ورزشگاه است، اگر درهای ورودی این استادیم شرایط مناسبی داشت به طور حتم این دیدار به خوبی و بدون تنش انجام می‌شد. بهتر بود که این دیدار در این ورزشگاه انجام نشود. باید مسئولان شرایط بهتری برای برگزاری این بازی حساس ایجاد می‌کردند تا اینگونه مسائل روی کیفیت بازی تاثیرگذار نباشد و بازیکنان بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دو دیدار باقی مانده رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس دو دیدار مهم مقابل فجرسپاسی و شهرخودرو خواهد داشت و باید در هر دو دیدار برنده خارج شود تا بتواند نایب قهرمانی خود را حفظ کند. کادر فنی ابتدا و مهمتر باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنند تا از نظر ذهنی آماده این دو بازی شوند. اصلا نباید به بازی‌های گذشته فکر کنند، چون شرایط روحی نفرات تیم به خاطر عدم قهرمانی تأثیر منفی روی آنها گذاشته است. نقش کادرفنی بسیار مهم است تا در این دو بازی بهترین نتیجه را بگیرد.

کلهر در پایان خاطرنشان کرد: بی‌انگیزه شدن به خاطر عدم قهرمانی است و امیدوارم کادرفنی شرایط مناسبی را برای تمام بازیکنان فراهم سازد. بازیکنان باید مقابل فجرسپاسی و شهرخودرو با آرامش بازی خودشان را ارائه کنند. البته کادرفنی باید در این دو دیدار پایانی تمام عناصر تهاجمی خودش را داخل زمین بگذارد تا با دو پیروزی خوب فصل را به پایان برساند. به طور حتم این دو بازی مهم است تا پرسپولیس خودش را برای مسابقات لیگ برتر سال آینده محکمتر و قوی‌تر آماده کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1141305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =