بدقولی باشگاه استقلال به تیم ملی امید

در حالی که استقلال و تیم ملی امید برای حضور علیرضا رضایی در اردوی این تیم به توافق رسیده بودند، استقلالی‌ها با وجود بازگشت سعیدی‌فر به اردو تیم‌شان، رضایی را به تیم مهدوی‌کیا ندادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با توجه به همکاری و تعاملی که کادر فنی تیم امید با باشگاه‌ها داشت، بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی، از روز آغاز اردو، به تدریج به اردوی تیم امید اضافه شدند تا منافع باشگاهها هم تامین شود. با توجه به پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر و بر اساس توافقی که کادر فنی تیم امید با تیم‌های لیگ برتری داشت، بازیکنان به تدریج، به اردو اضافه شدند و تمرینات تیم، در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز ملی فوتبال پیگیری شد.

بازیکنان تیم امید در روزهای گذشته، صبح‌ها در زمین شماره یک و عصر در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال تمرین کردند.

بیشتر بخوانید:

نوری: امیدوارم استقلال یک رکورد تاریخی ثبت کند

با توجه به عوض شدن زمان پرواز تیم امید به عراق از فردا شب به امشب، تمرین نوبت عصر امروز بازیکنان لغو شد و امروز صبح، تمرین تیم امید در زمین شماره یک پیگیری شد.

تا این لحظه علیرضا باویه، محمدامین حزباوی، میلاد کر، امیر جعفری، علی خدابخشی، محمد قربانی، علی‌جواد کالمرزی ثابت، بلال آرازی، علی پیلارام، عرفان شهریاری، رضا کاخ‌ساز، امیرعلی صادقی، محمدحسین اسلامی، عادل یوسفی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، محمدحسین زواری، احمد شریعت‌زاده، سامان فلاح در اردو حضور دارند.

مهدی هاشمی‌نژاد و محمدمهدی احمدی دو بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به جهت حساسیت بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و نیاز مبرم کادر فنی نفت مسجدسلیمان به این دو بازیکن در ایران ماندند تا به محض مشخص شدن وضعیت نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، به اردوی تیم امید ملحق شوند.

لازم به ذکر است با توجه به توافق کادر فنی تیم امید با کادر فنی استقلال، قرار بود علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال در اردوی عراق و رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم امید را همراهی کند و سینا سعیدی‌فر، دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، در تهران کنار تیم باشگاهی‌اش بماند و پس از پایان لیگ برتر به اردوی تیم امید در ازبکستان بپیوندد اما کادر فنی استقلال علیرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار نداد و این در حالی است که کادر فنی تیم امید، به توافقش با باشگاه استقلال عمل کرده بود و سعیدی‌فر را از دیشب در اختیار این باشگاه استقلال قرار داد.

کادر فنی تیم امید تا ساعات آینده دروازه‌بان جدیدی به اردوی تیم امید دعوت خواهند کرد. ضمن این که رضا کاخ‌ساز دروازه‌بان تیم پیکان، جانشین سینا سعیدی‌فر در اردوی تیم امید شد.

کاروان تیم امید، ساعت ۲۱:۴۰ امشب تهران را به مقصد بغداد ترک می‌کند تا در روزهای سوم و ششم خرداد، در دو بازی دوستانه در بغداد به مصاف تیم امید عراق برود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1141309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =