دستور موقت کمیته انضباطی فوتبال برای تراکتور / بازی بعدی بدون تماشاگر خواهد بود

کمیته انضباطی فوتبال با صدور دستور موقت برای تراکتور اعلام کرد، بازی هفته ۲۹ لیگ برتر این تیم مقابل تیم فجر سپاسی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، طبق صدور قرار موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم تراکتور در هفته بیست و نهم مقابل فجر سپاسی که سوم خرداد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزاری می شودف از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم است.   

بیشتر بخوانید

پیروانی: می‌خواهند همه چیز را سر پرسپولیس و یک نفر خراب کنند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بیانیه خود اعلام کرده است، با توجه به سوء رفتار برخی تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی با قرار دستور موقت این بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است، قرار صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مهلت دو روز بعد از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدید نظر خواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر که پنجشنبه عصر در یادگار امام تبریز برگزار شد، به دلیل پرتاب سنگ از سوی برخی تماشاگرنماها به داخل زمین از سوی داور بازی ناتمام ماند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1141340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =