طراحی نخستین دستگاه مغناطیسی از بین برنده استرس در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر عامل شرکت پردیس تجارت افرا از طراحی نخستین دستگاه مغناطیسی از بین برنده استرس در دانشگاه آزاد خبر داد.

حمیدرضا طاهری یگانه خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که مغناطیس سلولی، تخصص اصلی من است که در مورد تاثیرات میدان‌های مغناطیسی مغز بر روی سلول‌ها تحقیق می‌کنم، اظهار کرد: همه سلول‌های بدن انسان دارای ارتعاشات مغناطیسی منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال ارتعاشات کبد با کلیه متفاوت است یا ارتعاشات قلب با ریه، همانگونه که شکل متفاوتی دارند.

مدیر عامل شرکت پردیس تجارت افرا با اشاره به این که وقتی سلول‌ها سالم باشند، فرکانس‌شان طبیعی است؛ اما وقتی سلول بیمار می‌شود، فرکانس تغییر می‌کند، افزود: بررسی این موضوع به دانش بیورزونانس برمی‌گردد که می‌تواند اختلاف فرکانس سلول‌های سالم و بیمار را نشان دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جایگاه این روش، کمک تشخیصی در کنار سایر روش‌های تشخیصی است. برای مثال برای کسی که آلرژی دارد، این روش کمک می‌کند که نوع مواد ایجادکننده آلرژی در آن فرد شناخته شود.

طاهری با تصریح بر این که بیورزونانس در زمینه تشخیص میکروب‌ها و عفونت‌ها هم کاربرد دارد، گفت: فرکانس به همه نقاط بدن می‌رود و به همین دلیل، امکان بهتری را برای تشخیص پزشک فراهم می‌کند. چون ممکن است در فرایند خونگیری میکروبی که در بدن وجود دارد، وارد سرنگ نشود و در نتیجه مسئو.ل آزمایشگاه نتواند میکروب را ببیند.

مدیر عامل شرکت پردیس تجارت افرا با تاید بر این که توانمندی اصلی این روش در مورد استرس و افسردگی است، یادآور شد: چون اغلب ناهنجاری‌های روانی هستند که منجر به مشکلات جسمی می‌شوند. برای مثال افراد زیادی هستند که با ناراحتی معده به ما مراجعه می‌کنند و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این بیماری به درگیری‌های شغلی و مالی برمی‌گردد. این سیستم می‌تواند تعیین کند که نوع استرس چیست.

وی با بیان این که در دنیای پزشکی بسیاری از بیماری‌ها مانند فشار خون و دیابت به استرس مربوط می‌شود، افزود: ما با استفاده از این روش می‌توانیم نوع استرس را تعیین کنیم، مانند این که استرس به دلیل دلخوری ایجاد شده یا خشم فروخورده.

طاهری با اشاره به این که ما تاییدیه دریافت کردیم که این فرکانس‌ها هیچ آسیبی به بدن وارد نمی‌کند، گفت: در مسیر بومی‌سازی این سیستم، دستگاهی به شکل ساده طراحی کردیم که می‌تواند استرس‌های بدن را کاهش دهد و سبب تغییرات مغناطیسی بدن شود.

کاهش استرس به کمک دستگاه مغناطیسی تنظیم فرکانس    

مدیر عامل شرکت پردیس تجارت افرا با تصریح بر این که این دستگاه بر اساس تکنولوژی آلمانی، طراحی شده است، تاکید کرد: وقتی دستگاه در کنار بدن قرار بگیرد، مغناطیسی ایجاد می‌کند که به بهبود حال افراد و کاهش استرس کمک می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از دانش حوزه‌های میدان مغناطیسی سلولی در دنیا قدمت صدساله دارد؛ اما در ایران هنوز به درستی شناسایی نشده و رشد نکرده است. بنیانگذار استفاده از این روش در ایران من هستم.

طاهری افزود: این دستگاه جزو دستگاه‌های پزشکی به حساب نمی‌آید و در کشورهای مختلف مانند چین و آلمان در داروخانه‌ها فروخته نمی‌شود. بلکه در سوپرمارکت‌ها یا آرایشگاه‌ها موجود است.

با بیان این که شرکت پردیس تجارت افرا شرکتی دانش‌بنیان است که نخستین دستگاه مغناطیسی از بین برنده استرس را طراحی کرده است، اظهار کرد: متاسفانه با وجود این که این روش در کشور و دانشگاه‌ها وجود دارد؛ اما دستگاه‌هایی که با استفاده از این روش ساخته شده‌اند، در کشور نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141392

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =