استقلالی هستم و آخر فصل به این تیم برمی‌گردم

مدافع حال حاضر نساجی تصریح کرد که انتقالش قرضی بوده و آخر فصل به استقلال برخواهد گشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نساجی مازندران که هفته‌ها به پیروزی نرسیده بود موفق شد در هفته بیست و هشتم هوادار را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. متین کریم زاده یکی از گل‌های این دیدار را به ثمر رساند. وی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم بعد از چند هفته به پیروزی برسیم. خیلی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم. خوشحالم که بالاخره این اتفاق افتاد. این برد را به هواداران خوب و فهیممان تقدیم می‌کنیم.

این بازیکن که گل نساجی را به ثمر رساند ادامه داد: خوشحالم در حالی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمدم و در پستی که خیلی وقت بود در آن بازی نکرده بودم توانستم به زمین بروم و گلزنی کنم. واقعا برد شیرینی بود که من هم در آن سهم کوچکی داشتم.

وی که بصورت قرضی از استقلال به نساجی رفته در این خصوص گفت: من در حال حاضر بازیکن استقلال محسوب می‌شوم و انشاالله آخر فصل به جمع این تیم برمی‌گردم ولی فعلا با پیراهن نساجی به میدان می‌روم و با تمام تعصبم برای این تیم می‌جنگم.

کریم زاده درباره قهرمانی استقلال عنوان کرد: واقعا خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. باید از سپاهانی‌ها هم تشکر کنم که پرسپولیس را شکست دادند و استقلال توانست به قهرمانی برسد که به نظرم حق این تیم و هوادارانش بود.

او در پایان در خصوص دیدار نساجی مقابل ذوب آهن در هفته آینده افزود: کار سختی در برابر تیم آقای تارتار داریم ولی با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا با توجه به انگیزه‌ای که داریم یک پیروزی دیگر در روزهای پایانی لیگ به هوادارانمان هدیه دهیم.

کد خبر: 1141403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =