مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲ خرداد

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در  دوشنبه ( دو خرداد )  را در ادامه می‌خوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد در مسیر رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

ابراهیم رحیمی، رئیس ستاد رویداد گام دوم، از حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با ۲۷ تیم منتخب، در رویداد عصر امید خبر داد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های پژوهشی، فناوری و تولیدی و همچنین ارتباط و تعامل مناسب این دانشگاه با صنایع استان گفت: بستر مناسبی برای نقش آفرینی این دانشگاه در جهت تحقق شعار سال و در قالب رویداد عصر امید، شکل گرفته است. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افتخار دارد با ۴ شرکت فناور و خلاق، ۸ گروه و هسته پژوهشی، ۹ ایده و استارتاپ و ۶ زیرساخت و تجهیزات آزمایشگاهی برگزیده، در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت می کند.

نخستین نشست تخصصی نوآوری در یاددهی و یادگیری کشور به میزبانی سازمان برگزار شد

نخستین نشست تخصصی صاحب نظران و فعالان حوزه نوآوری در یاددهی و یادگیری کشور با هدف شناسایی و کاربست الگوی ایرانی- اسلامی تربیت تفریحی در مدارس سما به میزبانی معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سیدمحمد بطحایی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی و رئیس سازمان سما یکی از مهم ترین چالش های نظام آموزشی را روش های یاددهی و یادگیری عنوان کرد و گفت: یکی از مهم ترین ایرادات نظام آموزشی در روش است. یادگیری در نفس و ذات خودش ایجاد انگیزه و رغبت می کند اما به کاربستن روش های اشتباه، این انگیزه و رغبت را از میان خواهد برد.

وی یادآور شد: حدود ۸۰۰ مدرسه سما در دانشگاه آزاد اسلامی در در سراسر کشور با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار دانش آموز در سراسر کشور و  ظرفیت های فراوان موجود در دانشگاه اعم از فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات ورزشی، کارگاه ها، اعضای هیات علمی فرصت خوبی برای ایجاد نوآوری در یاددهی و یادگیری نظام آموزشی کشور را فراهم آورده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، مدارس سما را پایگاه مناسبی برای ترویج و اشاعه روش های نوین آموزشی در سطح کشور معرفی کرد تا بتواند زنجیره ای از مدارس برای ترویج تربیت تفریحی شکل گیرد.  در این نشست صاحب نظران و فعالان حوره ی آموزش، تربیت تفریحی حضور داشتند که به بیان نظرات و دیدگاه های خود در اینخصوص پرداختند.

گفتنی است این نشست یک‌روزه با هدف برنامه ریزی تعاملی برای بازآفرینی روش ها و فرآیندهای یاددهی– یادگیری مدارس سما،  اول خرداد سالجاری در محل حوزه ستادی سازمان سما برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =