صدا و سیما در برابر آهنگ‌های سخیف زانو زده است / جولان مافیا در موسیقی

بیژن خاوری گفت: موسیقی‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود از کیفیت لازم برخوردار نیستند و به نظر می‌رسد که این سازمان نیز در مقابل آهنگ‌های سخیف زانو زده است.

بیژن خاوری خواننده کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: مدتی است که کارهای هنری را کنار گذاشته‌ام البته این بدان معنا نیست که دیگر علاقه‌ای به فعالیت در این عرصه ندارم، اما مسائلی در این بین وجود دارد که مانع از ادامه فعالیتم در این عرصه می‌شود.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم که تواناییم نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده، اما فضای موجود چندان برایم دلچسب نیست.

بیشتر بخوانید:

چرا گوش جوانان به موسیقی مبتذل عادت کرده است؟ / افول از حافظ و سعدی به ناسزا در شعر

خاوری با بیان اینکه موسیقی‌هایی که در گذشته منتشر می‌شد بسیار قوی‌تر بود، گفت: اما در حال حاضر این گونه نیست و حتی موسیقی‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود از کیفیت لازم برخوردار نیستند و به نظر می‌رسد که صدا و سیما نیز در مقابل این آهنگ‌ها زانو زده است.

خواننده شمشادها و دریا با بیان اینکه اوضاع موجود باعث شده تا سلیقه مردم به بدترین نوع موسیقی نزدیک شود، گفت: یکی از عواملی که منجر به پیش آمدن چنین وضعیتی شده، مافیای موسیقی است اما باید به این مسئله نیز توجه کرد خواننده‌هایی که این گونه روی کار بیایند خیلی زود فراموش شده و از ذهن مردم پاک می‌شوند، چون معمولا کارهایی که به این شکل وارد بازار می شودند ماندنی نیستند.

وی در خصوص نقش مسئوان در بهبود اوضاع موسیقی نیز عنوان کرد: مسئولان عرصه موسیقی باید حتما وارد میدان شوند و نظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و مسئولان حکومتی نیز به این نظرات گوش فرا دهند ولی متااسفانه چنین نیست.

مسئولان برای خود یک قانونی تصویب می کنند و بودجه ای به آن اختصاص می دهند، این بودجه خرج می شود اما اهداف مورد نظر تحقق نمی یابد و وقتی به اوضاع به صورت کلی نگاه می کنی متوجه می شوی که هیچ‌چیزی به موسیقی ما اضافه نشده است.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، بیژن خاوری خواننده کشورمان متولد ۲ اسفند و از خوانندگان نسل اول پاپ ایرانی در دهه ۶۰ و ۷۰ است.

خاوری موسیقی را از زمان پیشاهنگی و از دبیرستان شروع کرد. او با قطعه های «بهارآمد»، «مادر»، «عطر نرگس»، «دریا» و «باغ ارغوانی» به شهرت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =