گوران یرکوویچ: هرجا باشم نتایج استقلال را دنبال می‌کنم

مهاجم اسبق آبی‌های تهرانی بابت قهرمانی این تیم در لیگ برتر خوشحال است و می‌گوید هرکجا باشد نتایج استقلال را قطعا دنبال می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گوران یرکوویچ، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره فعالیت خود پس از ترک استقلال اظهار داشت: پس از ترک استقلال به تایلند رفتم و در تیم بوریرام بازی کردم. یکی از بهترین تیم‌های تایلند. با آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و سپس به دیگر کشورهای جنوب شرق چون مالزی رفتم. به بحرین هم رفتم و به طور کلی در کشورهای زیادی بازی کردم. یک سال پیش فوتبال را کنار گذاشتم. 35 سال سن دارم و هنوز می‌توانم به بازی ادامه دهم اما تصمیم گرفته فوتبال را متوقف کنم. قصد مربیگری ندارم و می‌خواهم ایجنت رسمی شوم. در حال حاضر با یک آژانس در صربستان کار می‌کنم که مشتریان زیادی در سرتاسر اروپا دارم.

بیشتر بخوانید:

سود باشگاه استقلال از انتقال صیادمنش چقدر است؟

وی با یادآوری دوران خوب خود در ایران گفت: وقتی نام ایران می‌آید خاطرات خوبی به ذهنم می‌آید. ایران مردم بسیار خوبی دارد که همه رفتاری دوستانه دارند و با من رفتارشان بسیار خوب بود. واقعا خاطرات خوبی از مردم آنجا دارم. استقلال؟ استقلال یکی از بهترین تیم‌های تمام دوران کاری‌ام بود زیرا هواداران بسیاری دارد که به خوبی تیم‌شان را حمایت می‌کنند. به دلیل وجود همان هواداران همیشه خاطرات خوبی از استقلال و ایران در ذهنم تداعی می‌شود. حالا که فوتبالم به پایان رسیده وقتی درباره دوران کاری‌ام صحبت می‌کنم همیشه از ایران می‌گویم زیرا زمانی که به ایران آمدم تصور می‌کردم طبق حرف‌هایی که گفته می‌شود ایران جای خوبی نیست اما به هیچ‌وجه اینگونه نبود. همه آن افرادی که علیه ایران حرف می‌زنند باید به این کشور بیایند و شور و شوق هواداران را ببینید تا نظرشان تغییر کند. همیشه از ایران تعریف می‌کنم.

مهاجم استقلال درباره خاطرات خود از نیم فصل دوم 91-90 گفت: به خاطر دارم زمانی که قهرمان جام حذفی شدیم در هتل به ما خیلی خوش گذشت. همه می‌رقصیدند و لحظات بسیار جذابی بود (یرکوویچ اینجا به شدت ذوق می‌کند و می‌خندد). زمانی که برای مسابقات یورو در ورزشگاه حضور داشتم تا بازی پرتغال مقابل مجارستان را ببینم یک نفر فریاد زد گوران! تو همان بازیکن استقلال هستی! او طرفدار استقلال بود و با من عکس گرفت. به هر کشوری می‌روم و یک ایرانی و هوادار استقلال من را می‌بیند فورا می‌گوید تو همان گوران یروویچ استقلال هستی! همه من را می‌شناسند و واقعا برایم چنین مساله‌ای جذاب است.

یرکوویچ درباره مجیدی و قهرمانی استقلال با او گفت: قطعا فرهاد مجیدی را به خاطر دارم. زمانی که به استقلال آمدم او از این تیم رفته بود و من جانشین او بودم. همه به من می‌گفتم او اینجا پادشاه بوده. این مساله روی من فشار ایجاد می‌کرد اما همه چیز خوب گذشت. می‌دانم که او بازیکن خوبی است و خیلی خوشحالم که او با استقلال قهرمان شد زیرا هواداران استقلال شایسته هستند. استقلال نیاز داشت مربی داشته باشد که عاشق این تیم باشد. کسی که خونش آبی باشد نه قرمز. به نظرم فرهاد این نکته را دارد. نه فقط او بلکه هر کسی که از این تیم رشد کرده باشد و خونش آبی باشد می‌تواند در این تیم بدرخشد. حالا هم می‌بینید که او قهرمان شده. واقعا از این مساله خوشحالم که او با آبی‌ها قهرمان شده است.

آیا یرکوویچ هنوز با بازیکنان استقلال در ارتباط است؟ او اینگونه پاسخ داد: هنوز در شبکه‌های اجتماعی با آرش برهانی، فریدون زندی، مهدی رحمتی و برخی بازیکنان در ارتباطم. این مزیت شبکه‌های اجتماعی است که با دوستان در ارتباط هستم. امیدوارم بتوانم یک بازی را در ایران به عنوان هوادار استقلال از نزدیک ببینم.

وی در پایان با تشکر از هواداران استقلال گفت: قطعا نتایج استقلال را دنبال می‌کنم. تمام دربی‌ها و نتایج این تیم در لیگ قهرمانان را لحظه به لحظه دنبال می‌کنم و می‌بینم. وقتی یک بار برای استقلال بازی کرده باشید تمام عمرتان استقلالی خواهید شد. هواداران همیشه در شبکه‌های اجتماعی به من لطف دارند. برایم ویدیو و عکس می‌فرستند. من هوادار این تیم هستم. استقلال تیم من است و نتایجش را دنبال می‌کنم. در چند سال اخیر هم بسیار ناراحت بودم که استقلال قهرمانی به دست نیاورده. باز هم از هواداران این تیم بابت محبت آن‌ها تشکر می‌کنم و آرزو دارم فصل خوبی در انتظار آن‌ها باشد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1141441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =