لغو چندین پرواز از مبدا فرودگاه مهرآباد به دلیل شدت گرد و خاک

فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از لغو چندین پرواز صبح امروز (یکشنبه) به دلیل افزایش شدت گرد و خاک در پی نفوذ سامانه وزش باد شدید موقت به کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در پی افزایش شدت گرد و خاک در نیمه غربی کشور پرواز امروز (یکشنبه) هواپیمایی ماهان با شماره ۱۰۵۱ با زمان برنامه‌ای هشت و 10 دقیقه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی باطل شد.

همچنین پرواز هواپیمایی ماهان با شماره ۱۰۷۹ با ساعت برنامه‌ای هفت و 35 دقیقه به مقصد کرمان نیز به علت بدی هوای مقصد باطل شد.

هواپیمایی ایران ایر امروز نتوانست پرواز شماره ۳۸۲ خود را با زمان برنامه‌ای 6 و 10 دقیقه به مقصد زاهدان/ چابهار انجام دهد و این پرواز نیز به دلیل بدی هوای مقصد باطل شد.

امروز همچنین پرواز هواپیمایی کاسپین با شماره ۶۹۸۶ با ساعت برنامه‌ای هفت و 40 دقیقه به مقصد زاهدان به علت بدی هوای مقصد باطل شد.

سازمان هواشناسی امروز در هشدار سطح زرد از نفوذ وزش باد شدید موقت و گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی در تهران، البرز، سمنان، گیلان، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، خراسان جنوبی، سیستان‌و بلوچستان و همدان از امروز تا سه‌شنبه خبر داد.

این وضعیت از عصر امروز در استان‌های اعلام شده به دلیل ورود توده عظیم خرد و خاک از عراق به کشور شدت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =