رانگنیک: رونالدو به اندازه کافی در پرسینگ و توپگیری به تیم کمک نمی‌کند

سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی انتهایی فصل در خصوص برخی مشکلات در این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امشب منچستریونایتد از ساعت ۱۹ و ۳۰ میهمان کریستال پالاس خواهد بود تا در صورت برد سهمیه لیگ اروپای خود را تثبیت کند.

آذر ماه ۱۴۰۰ پس از اینکه منچستریونایتد مقابل واتفورد قعرجدولی تن به شکست سنگین داد، در یک اقدامی فوری سولسشر اخراج شد و رالف رانگنیک به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.

با اینکه برخی انتظار داشتند که رانگنیک ، یونایتد را به لیگ قهرمانان اروپا برساند ولی این تیم در اواخر فصل نمایشی بسیار ضعیف داشت و حالا باید تلاش کند تا در رده ششم باقی بماند.

رانگنیک در مصاحبه با سایت منچستریونایتد در خصوص این دوران گفت: آیا می‌توانستم متفاوت انجام دهم؟ البته. این اتفاق پس از هر جلسه تمرینی و هر بازی رخ می‌دهد. این کار هم فقط به این تیم و اینجا مختص نمی‌شود. با این حال من معتقدم که منچستریونایتد در مسیر درست قرار داشت. ما به خوبی تیم را جلو بردیم، کاری کردیم که تا هفته‌ها و ماه‌ها کمتر گل بخورد ولی پس از مدتی یک مرتبه دچار مشکل شدیم. ما نتوانستیم توپ‌های خود را به گل بدل کنیم زیرا چند بازیکن تهاجمی تیممان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم، به طور کلی ما پایدار نبودیم و ثبات نداشتیم. ما نتوانستیم تیم را به روشی مسنجم توسعه دهیم و آن را در تمامی زمینه‌ها تثبیت کنیم. به همین دلیل الان در جایی هستیم که قرار داریم.

رانگنیک در خصوص عملکرد رونالدو نیز صحبت کرد و مدعی شد که کریستیانو به اندازه کافی در پرسینگ و توپگیری به تیم کمک نمی‌کند.

سرمربی منچستریونایتد گفت: من اصلا نمی‌خواهم تقصیر کار را به گردن او بیاندازم. او عملکردی عالی در بازی‌ها برای ما داشت اما او خیلی خوب پرس نمی‌کند. تیم منچستریونایتد مجبور شد تا با وجود چنین بازیکنی عقب نشینی و برای اجرای مسائل تاکتیکی با برخی مشکلات سازش کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1141479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =